plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۳
کد مطلب : ۱۴۴۹
سریلانکا در ماتم

آخرین آمار قربانیان انفجارهای تروریستی سریلانکا اعلام شد

تا کنون ۴۰ مظنون توسط پلیس دستگیر شده اند
نخست‌وزیر سریلانکا دیروز گفت: دستوراتی برای یافتن مسببان این حملات صادر شده است و اختیارات لازم به پلیس داده شده است. در حال حاضر مهمترین مسئله حفظ آرامش و صلح است. دولت سریلانکا احتمال می‌دهد گروه تندرو «جماعت ملی توحید» مقصر این حملات باشد. برخی این گروه را شاخه‌ای از داعش در سریلانکا می دانند که اعضایش برای پیوستن به داعش قبلا به عراق و سوریه سفر کرده‌اند.
آخرین آمار قربانیان انفجارهای تروریستی سریلانکا اعلام شد
به گزارش ایصال نیوز به نقل از الجزیره، آخرین آمار قربانیان انفجارهای خونین حمله تروریستی یکشنبه سیاه سریلانکا از ۳۱۰ تن گذشت. بر اساس خبر الجزیره،پلیس سریلانکا شمار قربانیان هجوم تروریستی روز یکشنبه به هتل ها و کلیساها را ۳۱۰ نفر کشته و صدها زخمی اعلام نمود. پلیس سریلانکا همچنین از دستگیری ۴۰ مظنون توسط پلیس برای بازجویی و تحقیقات خبر داد. به گفته پلیس، در میان دستگیر شدگان یک تبعه سوریه هم وجود دارد.
امروز سه شنبه نیز به احترام قربانیان، در سراسر سریلانکا عزای عمومی و  ۳ دقیقه سکوت اعلام گردید. به گفته خبرنگار الجزیره،مقامات سریلانکا از ادامه تحقیقات و تلاش نیروهای امنیتی و پلیس برای شناسایی عاملان و طرحان این اقدام تروریستی خبر داد. پلیس سریلانکا از دیگر کشورها نیز درخواست کرده در این تحقیقات به سریلانکا کمک کنند. پلیس تاکید دارد که گروه تروریستی که این اقدام غیرانسانی را مرتکب شده با عوامل خارجی در ارتباط بوده است.
انتهای پیام /* 
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما