plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹
کد مطلب : ۱۴۴۰
با محوریت حمل و نقل و برنامه ریزی شهری

نخستین رویداد بین المللی ایده شو به میزبانی اصفهان برگزار می شود

حضور 25 محقق سوئیسی در دانشگاه صنعتی اصفهان
نخستین رویداد ایده شو بین‌المللی با محوریت حمل و نقل و برنامه ریزی شهری با حضور 25 محقق سوئیسی در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود.
نخستین رویداد بین المللی ایده شو به میزبانی اصفهان برگزار می شود
به گزارش ایصال نیوز از سیمای مرکز اصفهان، مدیر مرکز روابط بین الملل دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: سمینار علمی مشترک با موضوع شهر و راه آهن با حضور 25 نفر از استادان دانشگاه ETH زوریخ به عنوان یکی از برترین دانشگاه‌های اروپا، هفتم تا 12 اردیبهشت در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود.
سیما فاخران افزود: استادان سوئیسی که در این همایش شرکت می کنند ، متخصصانی هستند که پس از تجربه مدیریتی در حوزه های مربوط، برای تبادل تجربیات و به روز رسانی اطلاعات علمی خود به دانشگاه بازگشته و دوره ای را با عنوان کارشناسی ارشد مطالعات پیشرفته در رشته مربوطه می‌گذرانند و در پایان این دوره به مطالعه موردی و حل مشکل واقعی در یکی از کشورهای در حال توسعه به عنوان طرح نهایی می‌پردازند.
وی با بیان این که در این رویداد حدود 40 نفر از استادان و دانشجویان دانشگاه های دولتی اصفهان، دانشگاه تهران و دانشگاه مازندران نیز حضور خواهند داشت افزود: در نخستین رویداد ایده شو تخصصی بین المللی دانشگاه صنعتی اصفهان، پژوهشگران ایرانی و سوئیسی در قالب گروه‌هایی از 2 کشور به مطالعه و بازدید از طرح های مختلف و بررسی چالش های حوزه حمل و نقل و برنامه ریزی شهری اصفهان می پردازند.
مدیر مرکز روابط بین الملل دانشگاه صنعتی گفت: در مراسم پایانی این همایش ، فرصتی برای حمایت از ایده های برتر فراهم می شود.
انتهای پیام /*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما