plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲ آبان ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۶
کد مطلب : ۱۲۷۰۸

یک میلیاردر اسرائیلی حامی بایدن جزئیات دیدار خود با بن سلمان را فاش کرد

ترس عربستان از واکنش مردم منطقه
محمد بن سلمان ولیعهد عربستان در دیداری به «حییم سبان» میلیاردر صهیونیستی گفته است که از واکنش ایران و مردم عربستان به برقراری روابط با اسرائیل می ‌ترسد.
یک میلیاردر اسرائیلی حامی بایدن جزئیات دیدار خود با بن سلمان را فاش کرد
به گزارش ایصال نیوز، خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از روزنامه صهیونیستی هاآرتص، روز پنجشنبه در مقاله ای درباره دیدار حییم سبان میلیاردر اسرائیلی و دوست نزدیک ولیعهد عربستان سعودی، نوشت: در دیداری، ولی ‌عهد محمد بن سلمان به حییم سبان گفته است که از واکنش ایران و مردم عربستان به برقراری رابطه با اسرائیل می ‌ترسد.

سبان که از حامیان مالی بایدن و حزب دموکرات در کارزار انتخاباتی فعلی است طی نشست مجازی ‌ای که روز چهارشنبه برگزار شد، برخی از محتوای این دیدار را به جو بایدن نامزد دموکرات ‌ها در انتخابات ریاست جمهوری و کامالا هریس معاون بایدن افشا کرده است.

این میلیاردر صهیونیستی مدعی شده است که بن ‌سلمان به وی گفته است در اینکه روابط دیپلماتیک کامل با اسرائیل برقرار کند، مردد است؛ چرا که به گفته او، این اقدام می ‌تواند هزینه ‌های سیاسی سنگینی در داخل بر او تحمیل کند.

طبق گفته‌ سبان، ولی ‌عهد سعودی گفته است که در مقطع کنونی نمی‌ تواند به همسایگان سازش کار خود (بحرین و امارات) بپیوندد، زیرا این اقدام منجر به قتل من به دست ایران، قطر و مردم عربستان خواهد شد.

روزنامه هاآرتص به زمان دیدار سبان و بن سلمان اشاره ‌ای نکرده ولی نوشته است که سبان جزو معدود دموکرات‌ هایی بوده است که به هنگام امضای توافق عادی ‌سازی روابط بین بحرین و امارات با تل‌آویو، در این مراسم حضور داشته است.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : اسپوتنیک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما