{TICKER_BLOCK}
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰
کد مطلب : ۲۷۲۹۱

مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاههای نیروهای مسلح

مراسم مشترک دانش آموختگی دانشجویان دانشگاههای افسری نیروهای مسلح صبح امروز دوشنبه با حضور حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمانده کل قوا برگزار شد.
به گزارش ایصال نیوز، رهبر انقلاب اسلامی در این مراسم در سخنان مهمی درباره حوادث اخیر کشور گفتند: در این حوادث بیش از همه به سازمان انتظامی کشور و به بسیج و به ملت ایران ظلم شد. البته ملت ایران در این حادثه نیز همچون حوادث دیگر کاملاً قوی ظاهر شد و در آینده هم به همین صورت خواهد بود.

رهبر انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه این اغتشاش‌ها برنامه‌ریزی شده بود، گفتند: اگر قضیه این دختر جوان هم نبود، بهانه دیگری به‌وجود می‌آوردند تا امسال در اول مهر، در کشور نا امنی و اغتشاش ایجاد کنند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تأکید کردند: من به صراحت می‌گویم این اغتشاش‌ها و ناامنی‌ها، طراحی امریکا و رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی بود و حقوق بگیران آنها و برخی از ایرانی های خائن در خارج به آنها کمک کردند.

فرمانده کل قوا، نیروهای مسلح را از جمله ستونهای استحکام ملی خواندند و با تأکید بر ضرورت تقویت این عامل استحکام‌بخش، خاطرنشان کردند: تقویت نیروهای مسلح برای ایرانِ ما که با دشمنان قلدر و زورگویی همچون آمریکا مواجه است، اهمیت مضاعف دارد و مسئولان نظامی باید با بکارگیرهای راهکارهای نو و روزآمد، هوشمندسازی همه برنامه‌ها و ابزارها و تجهیزات، تقویت پژوهشهای علمی و طراحی بازهای پیچیده جنگ ترکیبی در مقابل جنگ ترکیبی دشمن، قدرت دفاعی کشور را افزایش دهند.

در این مراسم سردار سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با تأکید بر اینکه تحرکات عده‌ای از افراد غافل یا وابسته در ایجاد ناامنی، تردیدی در حرکت پر افتخار ملت سربلند ایران در جبهه حق نخواهد داشت، گفت: نیروهای مسلح در کنار مردم با وحدت و یکپارچگی در اجرای فرمان پیشرو و راهبرد مقاومت فعال نقش‌آفرین خواهند بود.

همچنین در این مراسم امیردریادار دوم شفقت فرمانده منتخب دانشگاههای ارتش، سردار سرتیپ غلامی فرمانده دانشگاه امام حسین و سردار سرتیپ دوم آهی فرمانده دانشگاه امام حسن گزارشی از برنامه‌های اقدامات و برنامه‌های تحصیلی این دانشگاهها بیان کردند.

اجرای سرود مشترک دانشجویی و اجرای رژه یگان‌های منتتخب بخش‌های دیگری از مراسم امروز بود.

مراسم مشترک دانش‌آموختگی نیروهای مسلح که امسال بر اساس نوبت در دانشگاه افسری و تربیت پلیس امام حسن برگزار شد، به صورت مستقیم و از طریق ارتباط تصویری در ۹ دانشگاه دیگر نیروهای مسلح نیز دریافت شد و دانشجویان این دانشگاهها سخنان فرمانده کل قوا را استماع کردند.

انتهای پیام/*
۱۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما