کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کاخ کرملین اعلام کرد:

اوضاع سوریه در دیدار نتانیاهو با پوتین بررسی شد

16 فروردين 1398 ساعت 10:37

کاخ کرملین اعلام کرد، در دیدار نتانیاهو با پوتین، موضوع سوریه به‌طور مفصل و همه جانبه مورد بررسی قرار گرفت.


به گزارش ایصال نیوز سخنگوی کرملین در خصوص دیدار نخست وزیر رژیم صهیونیستی با رئیس جمهور روسیه در کاخ کرملین گفت: در این دیدار، ولادیمیر پوتین با نتانیاهو به‌طور مفصل، عمیق و  همه جانبه اوضاع سوریه را مورد بررسی قرار داد. 
همچنین تسنیم نوشت،"یوری اوشاکوف" مشاور رئیس‌جمهوری روسیه اعلام کرد که طرف اسرائیلی هیچ طرحی برای حل و فصل اوضاع در سوریه در زمان سفر قبلی بنیامین نتانیاهو به مسکو در اواخر ماه فوریه (اسفندماه)به روسیه ارائه نداده است.
مشاور پوتین گفت: «مسلماً دیروز هم در جریان سفر مجدد نتانیاهو به مسکو، مسائل مربوط به سوریه به طور عمیق مورد بررسی طرفین قرار گرفته، ولی هیچ نوع سندی به روی کاغذ در این رابطه از طرف اسرائیلی دریافت نشده و این مسئله صحت ندارد.»
پیش از این، نشریه «تایمز اسرائیل» به نقل از منابع خبری بلندپایه خود مدعی شد که نتانیاهو چنین طرحی را به روسای جمهوری روسیه و آمریکا ارائه داده است. در خبر منتشره یادآوری شده که ظاهراً پوتین به این مسئله علاقمندی نشان داده است. بر اساس این اطلاعات، خروج نیروهای ایرانی از خاک سوریه در این طرح مورد توجه گرفته شده است.
منابع خبری این نشریه بعید ندانستند که این مسئله به صورت سه‌جانبه بین مقامات روسی، اسرائیلی و آمریکایی مورد بررسی قرار بگیرد.
جمهوری اسلامی ایران، همواره اعلام کرده است که به دعوت و درخواست دولت قانونی سوریه، به صورت مستشاری در این کشور حضور دارد و فقط به درخواست دولت قانونی این کشور، خاک سوریه را ترک خواهد کرد. 
انتهای پیام /*


کد مطلب: 926

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/926/اوضاع-سوریه-دیدار-نتانیاهو-پوتین-بررسی

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir