کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تشکّر از ارشادات و حمایت‌های همیشگی حضرت آیت‌الله؛

دیدار نوروزی استاندار اصفهان و معاونین ایشان با حضرت آیت الله العظمی مظاهری

آیت‌الله مظاهری: کار، تلاش و مجاهدت شبانه‌روزی رسالت خطیر مسئولان و خدمتگزاران ملّت است

6 فروردين 1398 ساعت 17:17

دکتر عباس رضایی و معاونین ایشان با مرجع عالیقدر حضرت آیت‌الله العظمی مظاهری«مدظلّه‌العالی» دیدار کردند.


به گزارش ایصال نیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان؛ دکتر عباس رضایی در دیدار نوروزی با آیت الله مظاهری با تبریک حلول سال جدید و تشکّر از ارشادات و حمایت‌های همیشگی حضرت آیت‌الله العظمی مظاهری گزارشی از وضعیّت استان و برنامه‌های پیش‌رو و نیز گزارشی از خدمت‌رسانی به میهمانان نوروزی و فعالیّت‌های مربوط به رصد و پیش‌بینی حوادث غیرمترقّبه در استان ارائه کرد.
آیت‌الله العظمی مظاهری نیز در این دیدار با تبریک حلول سال نو و ضمن اظهار تأسّف و تأثّر از جان باختن تعدادی از هموطنان عزیز و سایر خسارت‌ها در جریان حوادث سیل در برخی از استان‌های کشور و آرزوی صبر و سلامت برای بازماندگان آنان، سال جدید را با توجّه به مسائل و مشکلات جاری، صحنۀ آزمایش مسئولان و خدمتگزاران مردم دانست و تأکید کرد: اگر سه «عنصر اتّحاد، کار، جلب رضایت مردم» سرلوحۀ عمل کارگزاران کشور قرار گیرد، بی‌شک بخش عمدۀ مشکلات و معضلات پیش رو برطرف خواهد شد.
ایشان اختلاف و ناهماهنگی‌ها میان برخی مسئولان را یکی از زمینه‌ها و دلایل اصلی مشکلات کشور دانست و خاطرنشان کرد: وحدت، برادری و همدلی، مهم‌ترین وظیفه‌ای است که امروز اسلام، انقلاب و مردم بزرگوار از همۀ مسئولان و متصدّیان امور، مطالبه می‌کنند.
آیت‌الله العظمی مظاهری، کار، تلاش و مجاهدت شبانه‌روزی را رسالت خطیر مسئولان و خدمتگزاران ملّت دانست و افزود: همۀ مشکلات بزرگ در مقاطع حسّاس پس از انقلاب، با سعی و تلاش خالصانه، و به لطف الهی پشت سرگذاشته شده و سختی‌ها و مرارت‌های امروز نیز مطمئناً با تلاش و مجاهدت مضاعف، مرتفع خواهد شد.
ایشان ، رجاء به عنایات خداوند و امید به آینده را موجب ایجاد انگیزۀ بیشتر برای کار و خدمت به مردم دانست و تأکید کرد:همۀ مسئولان و خدمتگزاران ملّت در هر سمتی که هستند، جلب رضایت این مردم خوب و فهیم و صبور را وظیفۀ حتمی خود تلقّی کنند و بدانند که فراهم آوردن رضایت و خشنودی مردم و اقناع آنان در مسائل مختلف و مطالبات گوناگون آنان، حتماً موجب رضای خداوند و حضرت بقیة‌الله‌الأعظم«ارواحنافداه» است.
آیت‌الله العظمی مظاهری در پایان سخنان خود از تلاش‌ها و خدمات استاندار اصفهان و همکاران وی و همۀ مسئولان خدوم در سال گذشته قدردانی کرده و توفیقات آنان را در خدمت خالصانۀ هرچه بیشتر به مردم در سال جدید مسألت کردند.
انتهای پیام /*


کد مطلب: 784

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/784/دیدار-نوروزی-استاندار-اصفهان-معاونین-ایشان-حضرت-آیت-الله-العظمی-مظاهری

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir