کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آتش سوزی در بازار تهران

حریق به جان ۱۵ مغازه افتاد

خبرانلاین , 25 اسفند 1397 ساعت 10:25


سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از آتش گرفتن شبانه ۱۵ باب مغازه در بازار تهران خبر داد.، سید جلال ملکی گفت: وقوع حادثه حریق در تعدادی از مغازه‌های واقع در بازار تهران در ساعت ۲۲ دقیقه بامداد امروز به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد.
وی افزود: با توجه به حساسیت های موجود، بلافاصله ستاد فرماندهی آتش‌نشانان پنج ایستگاه را به همراه خودرو فرماندهی و تانکر آب به محل حادثه واقع در بازار تهران، بازار پاچنار، سرای سیدولی اعزام کرد.
ملکی افزود: با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که حریق در یک سرای قدیمی سه طبقه که داخل آن ده‌ها باب مغازه تولید کفش قرار دارد، رخ داده و شعله‌های آتش به بیش از ۱۵ باب مغازه در سه طبقه سرایت کرده و کاملاً شعله ور بود.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه سیم‌کشی مغازه‌ها و وجود مواد قابل اشتعال عملیات آتش‌نشانان را با سختی‌هایی روبه‌رو کرده بود، گفت: شعله‌های آتش به سرعت در حال گسترش بود به طوریکه در مجاورت این سرا، یک سرای فرش بود که آتش در حال سرایت به آن بود و اگر این اتفاق رخ داده بود آتش‌نشانان با عملیاتی وسیع و بسیار نفسگیر روبه‌رو می‌شدند.
ملکی با بیان اینکه با توجه به ساعت وقوع، این حادثه مورد فوتی و مصدوم نداشت، گفت: آتش‌نشانان حوالی ساعت سه بامداد با خاموش کردن آتش به عملیات خود خاتمه دادند.
به گفته وی علت این حادثه از سوی کارشناسان آتش‌نشانی در دست بررسی است.
انتهای پیام/*


کد مطلب: 600

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/600/آتش-سوزی-بازار-تهران

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir