کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با ادعای مورد هدف قرارگرفتن تلاویو با دو موشک فجر؛

رژیم صهیونیستی از شب گذشته غزه را آماج حملات خود قرار داده است

24 اسفند 1397 ساعت 12:31

جنگنده های رژیم صهیونیستی بامداد جمعه با تجاوز به حریم هوایی منطقه نوار غزه بصورت گسترده بیش از 100 بار اقدام به بمباران مناطق مسکونی و مقرهای حماس و جهاد اسلامی در غزه کردند.


به گزارش ایصال نیوز، جنگنده های رژیم صهیونیستی از نخستین ساعات بامداد جمعه،به حریم هوایی منطقه نوار غزه تجاوز نمودند. در جریان این بمباران بندر جدید غزه در غرب خان یونس هدف چندین موشک قرار گرفت. نوار غزه از سال 2006 میلادی از سوی رژیم صهیونیستی محاصره شده و از ورود مواد غذایی و دارو به آن جلوگیری می شود. از میزان کشته ها و زخمی های تجاوز هوایی رژیم صهیونیستی گزارشی مخابره نشده است. تجاوز جنگنده های رژیم صهیونیستی به غزه به دنبال برگزاری جلسه در وزارت دفاع این رژیم با حضور بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی انجام شد. شب گذشته سه موشک به طرف تل آویو در فلسطین اشغالی شلیک شد.بر اساس اعلام منابع صهیونیستی؛موشک های شلیک شده از غزه با عبور از سامانده گنبد آهنین به تل آویو اصابت کرده است و عملا این گنبد نتوانسته است اقدام لازم را برای مقابله با موشک ها انجام دهد. 
از سوی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که پدافندهوایی اسرائیل نتوانسته است هیچ یک از دو موشکی که به سمت تل آویو شلیک شدند را ساقط کند. ارتش اسرائیل همچنین اعلام کرد که هیچ اطلاعاتی درباره بمباران موشکی تل آویو در اختیار ندارد و بمباران تل آیو آنها را غافلگیر کرده است.
در خبری دیگر شبکه خبر اعلام کرد، رسانه هاي صهيونيستي نوع موشک شلیک شده به سمت تلاویو را از نوع موشک فجر، اعلام کرده اند.
همچنین المیادین گزارش داد،در حالی که رسانه های صهیونیستی اعلام کرده اند که حماس پشت این حملات نبوده، داود شهاب رئیس بخش رسانه جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیزگفت که متهم کردن این جنبش به شلیک موشک به تل آویو ادعایی باطل و بی اساس است. ابو مجاهد سخنگوی کمیته های مقاومت فلسطین نیز گفته است که گروههای مقاومت مسئولیت موشک پرانی به تل آیو را رد می کنند، با این حال رسانه های اسرائیلی مدعی شده اند که ارتش اسرائیل بامداد جمعه به ۱۰۰ هدف در نوار غزه حمله کرده است. جنبش جهاد اسلامی فلسطین و جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام کرده اند که مسوولیتی در ارتباط با این حملات موشکی ندارند. هنور هیچ گروهی مسئولیت شلیک این موشک ها را بر عهده نگرفته است.
انتهای پیام /*


کد مطلب: 583

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/583/رژیم-صهیونیستی-شب-گذشته-غزه-آماج-حملات-خود-قرار-داده

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir