کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تحلیلگران نظامی امریکا هشدار دادند؛

شکست ارتش امریکا در برابر ارتش روسیه و چین در نبرد احتمالی آینده

آبی ها در برابر قرمزها ناتوان خواهند بود

اسکای نیوز , 21 اسفند 1397 ساعت 14:42

ارتش قدرتمند امریکا در نبرد احتمالی آینده شکست می خورد.


ایصال نیوز - تحلیلگران امور جنگ نسبت به شکست ارتش قدرتمند امریکا در نبرد احتمالی آینده (جنگ جهانی سوم) در برابر ارتش چین و روسیه هشدار دادند.
موسسه تحقیقاتی «رند» که زیر نظر وزارت دفاع امریکا سناریوهای احتمالی چینش نظامی ارتش امریکا در جنگ احتمالی آینده را مورد بررسی قرار می‌دهد، میزان توان نظامی امریکا در مقابل ارتش های بزرگ و رو به پیشرفت جهان و نوع واکنش آنها در نبرد احتمالی آینده را ارزیابی نمودند.
هفته گذشته،با انتشار نتایج این پژوهش نظامی، که برای سنجش میزان قدرت نظامی امریکا انجام گرفت، مشخص شد که در یکی از این سناریوها علی رغم هزینه یک تریلیون دلاری سالانه ارتش امریکا، این ارتش در مقابل ارتش روسیه و چین دچار تلفات و خسارتهای سنگین خواهد شد.
نشریه انگلیسی«دیلی میل» به نقل از سایت نظامی«بریکینگ دیفنس» می‌نویسد؛ در جنگ آینده، ارتش آبی در مقابل ارتش سرخ شکست خواهد خورد. غالباً رنگ آبی نماد ارتش امریکا و رنگ قرمز نماد ارتش چین و روسیه است.
«دیوید اشمانیک» پژوهشگر مرکز امنیت نوین امریکا می‌گوید: در بازی‌های ما هنگام درگیری میان امریکا با روسیه و چین، این امریکاست که دچار شکست سنگین می شود! 
انتهای پیام/*    
 


کد مطلب: 527

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/527/شکست-ارتش-امریکا-برابر-روسیه-چین-نبرد-احتمالی-آینده

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir