کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با ادامه نقض مکرر قوانین بین المللی؛

عربستان با بمباران مناطق الحجه یمن، دهها شهروند یمنی را به خاک و خون کشید

المسره , 18 اسفند 1397 ساعت 13:04


به گزارش ایصال نیوز به نقل از المسیره نت، در حمله هوایی «ائتلاف متجاوز سعودی عربی» مناطق مسکونی مردم یمن در شهرستان " کشر" در استان "الحجه" مورد هدف قرار گرفت و در نتیجه آن سه شهروند یمنی کشته و ۹ تن از اعضای یک خانواده زخمی شدند.
این حمله یک روز پس از پاکسازی این شهرستان از وجود عناصر مزدور وابسته به ائتلاف عربی، انجام شد. همچنین طی ۲۴ ساعت گذشته،مناطقی در استان صعده یمن با موشک و آتش توپخانه مزدوران و ائتلاف متجاوز عربی مورد هدف گرفت و خساراتی به مناطق مسکونی وارد و تعدادی نیز شهید و مجروح شدند.
همچنین با مقاومت نیروهای انصارالله و کمیته های مردمی،چندین پاتک مزدوران مورد حمایت متجاوزان ناکام ماند. جنگنده‌های ائتلاف عربی همچنین چهار بار  شهرستان "افلح الشام" و دو بار بازار "العبیسه" واقع در شهرستان‌ "کشر" را مورد هجوم ناجوانمردانه جنگنده های خود قرار دادند.
بر اساس این گزارش، حملات هوایی به شهرستان "کشر" به منظور انتقام از شهروندانی انجام شد که مخالف حضور عناصر مزدور وابسته به ائتلاف سعودی عربی در این شهر بودند. ائتلاف عربی پیشتر با محاصره و بستن راه‌های ارتباطی شهر کشر، هفت مرتبه برای مزدوران از با چتر از طریق هوایی اقدام به ارسال سلاح و مهمات کرده بود.
در حدیده یمن نیز درگیریهای پراکنده همچنان ادامه دارد و سازمان ملل با توجه به کارشکنی های مستمر متجاوزان، همچنان در برقراری آتش بس، ناتوان است.
انتهای پیام/*  


کد مطلب: 465

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/465/عربستان-بمباران-مناطق-الحجه-یمن-دهها-شهروند-یمنی-خاک-خون-کشید

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir