کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در واکنش به تعدی رژیم صهیونیستی به خاک ایران

مقتدی صدر: رژیم صهیونیستی سست‌تر از خانه عنکبوت و در ضعفی بی‌سابقه است

تمام کشورهای عربی و اسلامی این حمله را محکوم کنند

5 آبان 1403 ساعت 16:12

رهبر جریان صدر عراق تأکید کرد حمله رژیم صهیونیستی به ایران اگرچه نقض واضح قوانین بین‌المللی است اما کوچکتر و بی‌ارزش‌تر از آن است که محکوم شود. ثابت شد که این رژیم و قلدری آن سست‌تر از خانه عنکبوت و در ضعفی بی‌سابقه است.


به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، «مقتدی صدر» رهبر جریان صدر عراق در بیانیه‌ای گفت: حمله رژیم صهیونیستی به ایران اگرچه تجاوز به یک کشور مستقل دارای حاکمیت و نقض واضح قوانین بین‌المللی از سوی رژیم تروریستی اسرائیل و حامی آن آمریکا است اما حقیرتر و کوچکتر از آن است که محکوم شود.

مقتدی صدر گفت: پاسخ اسرائیل ضعیف بود و نشان دهنده میزان سردرگمی و نگرانی شدید رژیم و حامیان آن به دلیل ثبات موضع ایران و شجاعت گروه‌های مقاومت در فلسطین و لبنان با رهبری ۲ شهید سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان و شهید یحیی السنوار، رهبر حماس است.

مقتدی صدر گفت: ثابت شد که این رژیم و قلدری آن سست‌تر از خانه عنکبوت و در ضعفی بی‌سابقه است. از همین جا از کشورهای عربی و اسلامی و تمام دوستداران بشریت و صلح می‌خواهیم بر گروه‌های استکبار جهانی برای توقف کشتار کودکان و غیرنظامیان و تعدی به کشورهای مستقل و نیروهای یونیفل و بیمارستان‌ها و خبرنگاران و از قبیل آن فشار بیاورند. همچنین همه باید اسرائیل را تحریم و سفارتخانه‌هایش را ببندند و تعامل با آن را جنایت بدانند و حکم جلب بنیامین نتانیاهو را برای ممانعت از خطر جنگ جهانی اجرا کنند.

وی تأکید کرد: ما امیدواریم تمام کشورهای عربی و اسلامی مثل عربستان حمله رژیم صهیونیستی به ایران را محکوم کنند.

رژیم صهیونیستی در ادامه تجاوزگری‌های خود در منطقه، بامداد شنبه سعی داشت پایگاه‌هایی نظامی در استان تهران را هدف قرار دهد که شکست خورد.

در بیانیه قرارگاه پدافند هوایی ایران آمده است: با وجود هشدارهای قبلی مسؤولین جمهوری اسلامی به رژیم جنایتکار و غیرقانونی صهیونیستی مبنی بر پرهیز از هرگونه اقدام ماجراجویانه، این رژیم جعلی بامداد امروز در اقدامی تنش‌زا، نقاطی از مراکز نظامی در استان‌های تهران، خوزستان و ایلام را مورد هجوم قرار داده که ضمن رهگیری و مقابله موفق توسط سامانه یکپارچه پدافند هوایی کشور با این اقدام تجاوزکارانه، آسیب‌های محدودی به برخی از نقاط وارد شده که ابعاد این حادثه در دست بررسی است.

انتهای پیام/*


کد مطلب: 41652

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/41652/مقتدی-صدر-رژیم-صهیونیستی-سست-تر-خانه-عنکبوت-ضعفی-بی-سابقه

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir