کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حضور شخصیت‌های سیاسی در مراسم گرامیداشت «یحیی سنوار» در تهران

2 آبان 1403 ساعت 11:37

هیات‌ها، شخصیت‌های سیاسی، مسئولان بلندپایه دولتی و مقامات لشکری برای تسلیت شهادت «یحیی سنوار» در دومین روز مراسم گرامیداشت این شهید، در دفتر جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در تهران حاضر شدند.


به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، دومین روز از مراسم تسلیت و یادبود شهید یحیی سنوار صبح امروز (چهارشنبه دوم آبان) در دفتر جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در تهران با حضور شخصیت های سیاسی، مقامات کشوری و فرماندهان لشکری آغاز شد.

مهمانان این مراسم با خالد قدومی مسئول دفتر حزب‌الله لبنان به گفت‌وگو نشستند.

سردار ایرج مسجدی معاون هماهنگ کننده نیروی قدس با حضور در دفتر جنبش حماس در تهران شهادت شهید سنوار را به خالد قدومی تسلیت گفت.

«علی‌اکبر صالحی» رئیس سابق سازمان انرژی اتمی ایران به منظور شرکت در مراسم بزرگداشت شهید «یحیی السنوار» در دفتر حماس حضور یافت.

«سید کمال خرازی» رئیس شورای راهبردی روابط خارجی ایران به منظور شرکت در مراسم بزرگداشت شهید «یحیی السنوار» رئیس دفتر سیاسی حماس و عرض تسلیت در محل دفتر حماس در تهران حضور یافت.

خرازی در حاشیه مراسم بزرگداشت شهید «یحیی السنوار» در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سابقه تاریخی مبارزات فلسطین، این را به خوبی نشان داد که ملت فلسطین شخصیت‌های بسیار بزرگی را از دست داده است؛ شخصیت سنوار شخصیت ممتازی بود و فردی بود که از کودکی تا آخرین لحظه هم مبارزه کرد و نقش برجسته‌ای در توسعه قدرت حماس و فلسطین داشت.

وی خاطرنشان کرد: مسلما شهادت ایشان موجب رخوتی در مقاومت فلسطین نخواهد شد و در محور مقاومت علیه رژیم سفاک اسرائیلی، بلکه جوانان دیگر و شخصیت های دیگری جایگزین شده و ادامه خواهند داد.

رئیس شورای راهبردی روابط خارجی افزود: برای ملت فلسطین مساله حیات و ممات است و حیات آن‌ها در خطر است و زندگی آن‌ها در چنین فجایعی که اسرائیل انجام می دهد در خطر است، بنابراین چنین ملتی با چنین رهبرانی دست از مبارزه بر نخواهند داشت.

سردار اسماعیل قاانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با حضور در دفتر حماس در تهران شهادت شهید سنوار را تسلیت گفت.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی جهت تسلیت شهادت یحیی سنوار در دفتر حماس در تهران حضور یافت.

رئیس مجلس در مراسم گرامیداشت شهید «یحیی السنوار»، با بیان این‌ که «شهادت ایشان عزت دنیوی و اجر اخروی دارد»، گفت: شهید سنوار انصافا امروز در بهشت برین است و تا وقتی هم در قید حیات بود چه در زندان‌ها و چه در مجاهدت‌ها و چه روزی که پرچم را از شهید هنیه به دست گرفت، در میدان ایستاد.

رئیس قوه مقننه همچنین بیان کرد: انصافا امروز دشمنان ما و با همه باورهای خودشان این را می‌دانند که هرگز با ترور رهبران انقلابی هیچ‌گونه پیروزی نظامی و راهبردی برای آن‌ها نمی‌آورد.

قالیباف خاطرنشان کرد: رژیمی که جعلی است و اصالت، ماهیت و وجود ندارد، ۷۰ و اندی سال است که حرف از امنیت پایدار می‌زند و امروز ناامن‌ترین کشور است. این نتیجه خون شهدا و پیروزی آن‌هاست.

او تاکید کرد: حتما شهادت سنوار برای همه ما، امت اسلامی ثلمه بزرگی است ولی هرگز باعث توقف پیروزی‌ها و توقف این مسیر صراط مستقیم نخواهد شد و امیدواریم روز به روز این مسیر مستدام‌تر به پیش برود. العا لم 

انتهای پیام/*


کد مطلب: 41580

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/41580/حضور-شخصیت-های-سیاسی-مراسم-گرامیداشت-یحیی-سنوار-تهران

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir