کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فراخوان بخش غیررقابتی چهلمین جشنواره موسیقی فجر منتشر شد

23 مهر 1403 ساعت 11:45

دبیرخانه چهلمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر فراخوان بخش غیررقابتی این رویداد موسیقایی را با موضوع «وفاق ملی» منتشر کرد.


به گزارش سرویس فرهنگ ایصال نیوز از روابط عمومی انجمن موسیقی ایران، فراخوان بخش غیررقابتی چهلمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر با موضوع «وفاق ملی» بر اساس آیین‌نامه جشنواره و با هدف شناسایی، ظرفیت‌سازی و حمایت از فعالیت‌های خلاقانه هنرمندان و گروه‌های موسیقی سراسر کشور، با اولویت معیارهای هنری در هر شاخه از موسیقی، تهیه و تنظیم شده است.

تمامی گروه‌ها و هنرمندان فعال در عرصه اجرای صحنه‌ای در بخش‌هایی همچون «دستگاهی، کودک و نوجوان، بانوان، نواحی، کلاسیک غربی، تلفیقی و...» از یکم آبان تا ۱۵ آذرماه سال جاری فرصت دارند بر اساس فراخوان اعلام‌شده با مراجعه به سایت جشنواره به نشانی www.fajrmusicfestival.com در «سامانه بامک» ثبت‌نام و یا به‌ صورت حضوری آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به نشانی؛ تهران، خیابان استاد نجات اللهی، کوچه زندی، پلاک ۱۱ ارائه کنند.

ستاد برگزاری جشنواره با انتشار این فراخوان از همه گروه‌ها، آنسامبل‌ها، ارکسترها و هنرمندان موسیقی در عرصه اجرای صحنه‌ای دعوت می‌کند، با مطالعه دقیق فراخوان و ارسال آثار و مدارک خود، در برگزاری و هرچه پربارتر شدن این رویداد هنری مشارکت کنند.

وارطان ساهاکیان موسیقیدان و آهنگساز، حسن ریاحی چهره ماندگار موسیقی و آهنگساز، رضا مهدوی موسیقی‌شناس و موسیقی پژوه، احمد صدری پژوهشگر موسیقی نواحی، نوشین پاسدار آهنگساز، نوازنده و مدرس و امیرحسین سمیعی مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعضای شورای سیاستگذاری چهلمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر هستند.

این جشنواره با موضوع «وفاق ملی» به همت دفتر موسیقی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، توسط انجمن موسیقی ایران به دبیری رضا مهدوی از ۲۳ تا ۲۹ بهمن‌ماه امسال در بخش‌های رقابتی (جایزه باربد) و غیررقابتی همزمان در تهران و استان‌های دیگر برگزار می‌شود و جایزه ترانه، ‌جایزه موسیقی و رسانه، جایزه رساله و پایان‌نامه‌ها، و نشست‌های پژوهشی برنامه‌های دیگر این دوره از جشنواره خواهد بود.

انتهای پیام/*


کد مطلب: 41363

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/41363/فراخوان-بخش-غیررقابتی-چهلمین-جشنواره-موسیقی-فجر-منتشر

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir