کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جنایتی دیگر از رژیم صهیونیستی

در پی بمباران چادر آوارگان فلسطینی، جمعی از فلسطینیان زنده زنده در آتش سوختند

تداوم سکوت بی شرمانه نهادهای حقوق بشری

23 مهر 1403 ساعت 6:25

منابع خبری عربی در پی حمله رژیم صهیونیستی به چادر آوارگان فلسطینی می گویند که گزارش ها از منطقه بسیار تکان دهنده است و شماری از آوارگان در آتش سوختند. تعداد شهدا تا لحظه مخابره خبر بیش از چهار نفر گزارش شده است.


به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، رسانه های منطقه می گویند که بمباران و حمله سبعانه رژیم صهیونیستی زمانی رخ داد که شمار زیادی از ساکنان چادر ها بویژه کودکان در خواب بودند.  

شاهدان و خبرنگاران می گویند که صدای فریاد  استمداد افردای که دچار آتش سوزی شدند، به گوش می رسد.    

در تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی گروهی از مردم نشان داده می شود که در تلاش هستند تا با وسایل اولیه مثل سطل آب این آتش سوزی مهیب را خاموش کنند.

تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی حکایت از آن دارد که تلاش برای خاموش کردن آتش در چادر آوارگان در بیمارستا شهدای الاقصی پس از حمله اسرائیل همچنان ادامه دارد.

در جریان این حمله تاکنون بیش از چهار فلسطینی شهید و ۷۰ تن دیگر زخمی شدند.

در این حمله ۳۰ چادر در آتش سوخت و شدت آتش سوزی به نحوی بوده که زبانه های آتش به بیمارستان شهدای الاقصی رسیده که چسبیده به محل استقرار این چادرها بوده است.

رژیم صهیونیستی ساعاتی پیش نیز در جنایت دیگری، محل اسکان آوارگان در یک مدرسه در مرکز نوار غزه را بمباران کرد که در جریان آن تاکنون ۱۸ تن شهید شدند.

این مدرسه، مدرسه المفتی نام داشته و در اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه قرار داشت که هدف حمله رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

انتهای پیام/*


کد مطلب: 41358

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/41358/پی-بمباران-چادر-آوارگان-فلسطینی-جمعی-فلسطینیان-زنده-آتش-سوختند

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir