کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در نشست مطبوعاتی در بیروت

قالیباف: ایران از تصمیمات دولت و ملت لبنان و مقاومت حمایت می‌کند

اعلام آمادگی برای کمک به جنگ‌زده‌ها و آوارگان لبنانی

21 مهر 1403 ساعت 16:18

رئیس مجلس شورای اسلامی در جریان سفر کوتاه خود به بیروت و در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران در این شهر گفت: ملت و مردم ایران تحت نظر دولت لبنان آمادگی لازم برای کمک به مردم آواره و جنگ‌زده و مجروحین را دارد. مطمئن باشید جمهوری اسلامی ایران در شرایط سخت کنار ملت و دولت لبنان و گروه مقاومت در همه صحنه ها خواهد بود.


به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، دکتر محمدباقر قالیباف پس از دیدار با نبیه بری رئیس پارلمان لبنان در جمع خبرنگاران ضمن عرض تسلیت و تعزیت به همه مردم عزیز لبنان به خاطر صدمات و آسیب هایی که دیدند و عزیزانی که در جنایات و حملات ناجوانمردانه از دست دادند، گفت: در سفر امروز از تهران به بیروت آمدم تا سلام گرم ملت، دولت، مجلس و به ویژه پیام رهبر معظم انقلاب را به مردم لبنان برسانم. مطمئن باشید جمهوری اسلامی ایران در شرایط سخت کنار ملت و دولت لبنان و گروه مقاومت در همه صحنه ها خواهد بود.

مظلومیت ملت فلسطین و لبنان را به روسای مجالس در ژنو منتقل خواهم کرد

وی یادآور شد: در ادامه سفرم برای شرکت در اجلاس اتحادیه بین‌المجالس جهانی (IPU) به ژنو خواهم رفت و پیام مظلومیت ملت فلسطین و لبنان را به همه روسای مجالس کشورهای دنیا در ژنو منتقل خواهم کرد.

دکتر قالیباف افزود: در دیدار با آقای میقاتی (نخست وزیر موقت لبنان) هم مطرح شد که مردم ایران تحت نظر دولت لبنان آمادگی لازم برای کمک به مردم آواره، جنگ‌زده و مجروحین را دارد، اگر دولت کریدور هوایی برای بیروت را فراهم کند، این کمک‌ها در اسرع وقت به صورت گسترده برای مردم منتقل می‌شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران از تصمیمات دولت و ملت لبنان و مقاومت در این زمان در زمینه‌های مختلف حتما حمایت خواهد کرد، ادامه داد: از شما خبرنگاران و رسانه‌ها تقدیر و تشکر می‌کنم و به طور ویژه شهادت شهید سید حسن نصرالله و همه عزیزان مقاومت را به همه ملت عزیز لبنان و دوستان مقاومت عرض تسلیت و تعزیت دارم.

انتهای پیام/*


کد مطلب: 41318

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/41318/قالیباف-ایران-تصمیمات-دولت-ملت-لبنان-مقاومت-حمایت-می-کند

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir