کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در نشست هم‌اندیشی تشکل‌های شاهد و ایثارگر

سعید اوحدی: بیش از ۱۲۰ تشکل شاهد و ایثارگر در کشور ثبت شده است

عزت و افتخار کشور را مدیون شهدا و ایثارگران هستیم

17 مهر 1403 ساعت 20:27

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به ثبت بیش از ۱۲۰ تشکل شاهد و ایثارگر در کشور گفت: این تشکل‌ها نعمت ارزشمندی برای جامعه ما هستند و باید از ظرفیت آنها استفاده کرد.


به گزارش سرویس اجتماعی ایصال نیوز، سعید اوحدی سه‌شنبه -۱۷ مهر- در نشست هم‌اندیشی دبیران و روسای کارگروه‌های تخصصی تشکل‌های شاهد و ایثارگر که به صورت وبیناری برگزار شد، اظهار داشت: بیش از ۱۲۰ تشکل شاهد و ایثارگر در کشور به ثبت رسیده و بیش از ۵۰۰ هیات اندیشه‌ورز و همچنین بیش از ۱۰ هزار نخبه شاهد و ایثارگر در کشور فعالیت دارند.

معاون رئیس جمهور ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید حسن طهرانی‌مقدم و دستاوردهای بزرگ این فرمانده در صنعت موشکی کشور افزود: رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه گفتند که حزب‌الله پیروز است و حتما همین‌ طور خواهد شد. این برکات که شاهد آن هستیم، به دلیل رشادت ایثارگران در سال‌های دفاع مقدس و تشکل‌های شاهد و ایثارگر است.

یعقوب سلیمانی معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این نشست گفت: ما عزت و افتخار کشور را مدیون شهدا و ایثارگران هستیم و دفاع مقدس، تفسیر آیه‌های آسمانی روی زمین است. رسالت ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت وظیفه بنیاد شهید و امور ایثارگران است و تشکل‌های شاهد و ایثارگر نقش مهمی در تحقق این رسالت یعنی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارند.

وی با تاکید بر ایجاد تغییر و تحول برای رسیدن به موفقیت افزود: تشکل‌های ما محور اثربخشی خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران هستند و خدمت به خانواده شهدا کمتر از شهادت نیست. وظیفه اصلی تشکل‌های شاهد و ایثارگر دیده‌بانی و رصد فعالیت‌ها همراه با بنیاد شهید و امور ایثارگران برای ارائه خدمات عادلانه به خانواده شهدا و ایثارگران است.

معاون بنیاد شهید با بیان اینکه در بیش از ۹۰ درصد وصیت‌نامه شهدا بر وحدت و همدلی تاکید بسیار شده است، اظهار داشت: تشکل‌های شاهد و ایثارگر در اقناع‌سازی، وفاق و همدلی نقش مهمی دارند و باید این وحدت و همدلی را برقرار کرد. نگاه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استفاده مناسب از ظرفیت‌های تشکل‌های شاهد و ایثارگر است. تشکل‌های شاهد و ایثارگر باید برنامه محور باشند و حمایت بنیاد شهید و امور ایثارگران از تشکل‌ها در قالب برنامه است.

انتهای پیام/*


کد مطلب: 41235

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/41235/سعید-اوحدی-بیش-۱۲۰-تشکل-شاهد-ایثارگر-کشور-ثبت-شده

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir