کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در توئیتی در شبکه اجتماعی ایکس

اسماعیل بقائی: هیچ راهی جز مقاومت شرافتمندانه برای فلسطینیان وجود ندارد

کشتار وحشیانه در ‎غزه موجب عصبانیت جهان اسلام شده است

17 مهر 1403 ساعت 15:50

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در توئیتی در شبکه اجتماعی ایکس و به مناسبت سالگرد عملیات طوفان الاقصی نوشت: طی یک سال گذشته همه به این نتیجه رسیده اند که هیچ راهی جز مقاومت شرافتمندانه برای اعاده حق تعیین سرنوشت فلسطینیان و حق زندگی باکرامت و صلح آمیز وجود ندارد.


به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، اسماعیل بقایی هامانه در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: کشتار وحشیانه و تخریب بیرحمانه در ‎غزه طی یک سال گذشته، صرفاً موجب عصبانیت بیش از پیش جهان اسلام شده و همه را به این نتیجه رسانده است که هیچ راهی جز مقاومت شرافتمندانه برای اعاده حق تعیین سرنوشت فلسطینیان و حق زندگی باکرامت و صلح آمیز وجود ندارد.

نیروهای مقاومت فلسطین روز شنبه ۷ اکتبر ۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) در یک عملیات هماهنگ ضمن عبور از مرزهای غزه و ورود به شهرک‌های اشغالی در اطراف نوار غزه، در کمتر از نیم ساعت بیش از ۵ هزار راکت و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک کردند.

«محمد الضیف» فرمانده شاخه نظامی حماس صبح شنبه و پس از حملات گسترده راکتی مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیستی، آغاز عملیات طوفان الاقصی را اعلام کرد و پس از آن رزمندگان فلسطینی به مناطق مختلفی از شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف غزه نفوذ کردند. این عملیات بزرگ ضربه بزرگ و خسارتی جبران ناپذیر بر رژیم صهیونیستی وارد کرد. 

انتهای پیام/*


کد مطلب: 41229

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/41229/اسماعیل-بقائی-هیچ-راهی-جز-مقاومت-شرافتمندانه-فلسطینیان-وجود-ندارد

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir