کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در بیست و سومین دوره نظری هیئت معارف جنگ

دریادار سیاری: ناوشکن تفتان به نیروی دریایی ارتش الحاق می‌شود

توانمندی بالایی در نیروی دریایی ارتش وجود دارد

16 مهر 1403 ساعت 14:28

معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیست و سومین دوره نظری هیئت معارف جنگ شهید صیاد شیرازی اعلام کرد: پس از جماران، دماوند، سهند و دنا را تولید کردیم و در آینده ناوشکن تفتان نیز به نیروی دریایی الحاق می‌شود.


به گزارش سرویس سیاسی ایصال نیوز، دریادار حبیب‌الله سیاری رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش امروز (دوشنبه، ۱۶ مهرماه) در بیست و سومین دوره نظری هیئت معارف جنگ شهید صیاد شیرازی که با حضور دانشجویان در دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری برگزار شد، اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی پیشرفت‌ها و دستاوردهای خوبی در نیروی دریایی ارتش داشتیم که این دستاوردها در بخش‌های مختلف ساخت انواع زیردریایی‌ها در کلاس‌های مختلف، تجهیزات، ناوشکن‌ها، ناوهای موشک‌انداز، ناوهای پشتیبانی سنگین و پشتیبانی سبک، قایق‌ها، انواع بالگردهای سطحی، زیرسطحی، هواناو، سامانه‌های موشکی ساحل به دریا، و دیگر امکانات پهپادی و موشکی را شامل می‌شود.

دریادار سیاری تاکید کرد: نام‌گذاری ناوشکن‌های نیروی دریایی ارتش از روی قله‌های معروف ایران، ناوهای موشک‌انداز از شاهنامه و ناوهای پشتیبانی از جزایر ایرانی انتخاب شده است.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه اولین ناوشکن نیروی دریایی را جماران نامگذاری کردیم، عنوان کرد: پس از جماران، دماوند، سهند و دنا را تولید کردیم و در آینده ناوشکن تفتان نیز به نیروی دریایی الحاق می‌شود.

دریادار سیاری با بیان اینکه امروز توانمندی بالایی در نیروی دریایی ارتش وجود دارد، تاکید کرد: در ساخت ناوشکن مشکلی نداریم و می‌توانیم بسازیم چرا که نیروهای ما بسیار توانمند و دارای خلاقیت هستند.

انتهای پیام/*


کد مطلب: 41202

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/41202/دریادار-سیاری-ناوشکن-تفتان-نیروی-دریایی-ارتش-الحاق-می-شود

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir