کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در تشریح جزئیات عملیات وعده صادق ۲

سرلشکر باقری: سه پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی مورد هدف قرار گرفت

امیدواریم آمریکا نتانیاهوی جنایتکار را متوقف کند

11 مهر 1403 ساعت 8:30

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران جزئیات عملیات وعده صادق ۲ را تشریح کرد و گفت: در این عملیات قهرمانانه سه پایگاه نظامی هوایی رژیم صهیونیستی مورد هدف قرار گرفت. وضعیت قابل تحمل نبود و به حمدالله سپاه پاسداران با عملیات بسیار ارزشمند موشکی خود توانست پایگاه های مهمی را در رژیم صهیونیستی مورد هدف قرار دهد.


به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، سرلشکر محمد باقری بامداد چهارشنبه در گفت و گویی بیان کرد: امشب نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با عملیات قهرمانانه و شجاعانه خود انتقام بسیاری از جنایت های رژیم صهیونیستی را گرفت.

وی با بیان اینکه ۲ ماه گذشته، روزهای بسیار سختی برای ملت ایران و محور مقاومت بود، گفت: از هنگام ترور شهید اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنش حماس در تهران با درخواست مکرر آمریکایی‌ها، اروپایی‌ها و دیگران مبنی بر اینکه شما خویشتنداری کنید تا آتش بس را در غزه برقرار کنیم، دوره سختی در خویشتنداری را پشت سرگذاشتیم اما رژیم جنایتکار صهیونیستی با حمایت و حتی چراغ سبز آمریکایی ها جنایت خود را افزایش داد و قتل عامی را علیه مردم لبنان به ویژه مجاهد کبیر شهید سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله و همچنین مستشار عالی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لبنان سردار شهید نیلفروشان اجرا کردند که جنایت های بسیار بزرگی بود.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: دیگر وضعیت قابل تحمل نبود و به حمدالله سپاه پاسداران با عملیات بسیار ارزشمند موشکی خود توانست پایگاه های مهمی را در رژیم صهیونیستی مورد هدف قرار دهد.

سرلشکر باقری افزود: حتی با وجود این جنایت ها جمهوری اسلامی ایران رعایت موازین لازم را به انجام رساند و تنها پایگاه‌های نظامی زده شد؛ سه پایگاه نظامی هوایی اصلی رژیم صهیونیستی از جمله مقر موساد، پایگاه هوایی نواتیم محل اصلی نگهداری جنگنده‌های F۳۵، پایگاه هوایی هاتسریم پایگاه مبدا عملیات ترور سید حسن نصرالله، رادارهای راهبردی و مراکز تجمع تانک‌ها، نفربرها و نفرات رژیم صهیونیستی در منطقه پیرامون غزه مورد هدف قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این عملیات زیرساخت اقتصادی و صنعتی رژیم صهیونیستی و مردم مورد هدف قرار نگرفتند در حالی که این کار کاملا امکان پذیر بود.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: سپاه پاسداران و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران چه در بعد دفاعی و چه در بعد آفند و تکرار این تهاجم کاملا آماده هستند و اگر رژیم صهیونیستی که به دیوانگی رسیده توسط آمریکا و اروپا کنترل نشود و بخواهد چنین جنایت هایی را ادامه دهد و یا علیه حاکمیت و تمامیت ارضی ما وارد عمل شود، عملیات امشب با چند برابر بزرگی تکرار خواهد شد و تمام زیرساخت‌های آن ها مورد هدف قرار خواهد گرفت.

سرلشکر باقری افزود: امیدواریم آمریکا از روش گذشته خود دست بردارد و این جنایتکار را متوقف کند و منطقه به سمت آرامش پیش رود.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه نخست خود که سه شنبه شب ۱۰ مهر ۱۴۰۳ انتشار یافت، اعلام کرد: در پاسخ به شهادت اسماعیل هنیه، سید حسن نصرالله و سرلشکر پاسدار عباس نیلفروشان قلب اراضی اشغالی هدف قرار گرفت.

انتهای پیام/*


کد مطلب: 41061

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/41061/سرلشکر-باقری-سه-پایگاه-هوایی-رژیم-صهیونیستی-مورد-هدف-قرار-گرفت

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir