کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در پیامی در پی شهادت دبیرکل حزب الله لبنان

ظریف: نقشه آشفته نتانیاهو و اسرائیل برای منطقه شکست خواهد خورد

سید مقاومت، پناه مظلومان و ستم‌دیدگان لبنان و منطقه بود

7 مهر 1403 ساعت 16:10

معاون راهبردی رئیس‌جمهوری اسلامی ایران در پیامی در پی شهادت دبیرکل حزب الله لبنان تأکید کرد: بی‌تردید نقشه آشفته نتانیاهو و اسرائیل برای منطقه و دنیا شکست خواهد خورد و این مقاومت شکل گرفته در برابر وحشی‌گری‌ آنان از این پس با قدرت بیشتری پیش خواهد رفت.


به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، محمدجواد ظریف در پی شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: مِّنَ ٱلۡمُؤۡمِنِینَ رِجَالࣱ صَدَقُواْ مَا عَٰهَدُواْ ٱللَّهَ عَلَیۡهِۖ فَمِنۡهُم مَّن قَضَیٰ نَحۡبَهُۥ وَمِنۡهُم مَّن یَنتَظِرُۖ وَمَا بَدَّلُواْ تَبۡدِیلࣰا. با قلبی اندوهگین خبر شهادت سید مقاومت، نماد مبارزه با ظلم، پناه مظلومان و ستم‌دیدگان لبنان و منطقه، علامه مجاهد، شهید سید حسن نصر الله (رضوان الله تعالی علیه) و همراهان ایشان را دریافت کردم.

معاون راهبردی رئیس‌جمهور اضافه کرد: بی‌تردید نقشه آشفته نتانیاهو و اسرائیل برای منطقه و دنیا شکست خواهد خورد و این مقاومت شکل گرفته در برابر وحشی‌گری‌ آنان از این پس با قدرت بیشتری پیش خواهد رفت. اینجانب این ضایعه دردناک را به محضر مبارک حضرت ولی عصر (ارواحنا فداه)، رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی)، مردم و دولت شریف لبنان و تمامی نیروهای شریف مقاومت و آزادی خواهان جهان تسلیت عرض می‌کنم. به امید پیروزی حق و شکست باطل، انهم یرونه بعیدا و نراه قریبا.

ظریف: نقشه آشفته نتانیاهو و اسرائیل برای منطقه و دنیا شکست می‌خورد

انتهای پیام/*


کد مطلب: 40967

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/40967/ظریف-نقشه-آشفته-نتانیاهو-اسرائیل-منطقه-شکست-خواهد-خورد

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir