کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کدام خدمات زیبایی را باید در چهل سالگی انجام بدهیم؟

7 مهر 1403 ساعت 11:50

تا سن چهل سالگی، معمولا پوست ما نیاز به تغییرات جوان کننده خاصی ندارد؛ ولی از سن چهل سالگی به بعد، سلول‌های کلاژن‌ساز تحلیل می‌روند و به دنبال آن، پوست خاصیت کش‌سازی خود را از دست داده و به سمت پیر شدن قدم برمی‌دارد. در این مقاله، طبیعی‌ترین خدمات زیبایی را به شما معرفی می‌کنیم که با انجام همین خدمات به ظاهر ریز، طبیعی‌ترین و شیک‌ترین تغییرات را روی صورت خود احساس کنید.


 

در طول روز چندبار خود را در آینه نگاه می‌کنید؟ بیشتر چه چیزهایی را هنگام مشاهده خود بررسی می‌کنید؟ جملاتی از قبیل؛ چقدر پوستم تیره شده! چقدر جوش زدم! چرا روی پیشونی‌م چروک افتاده! ای کاش می‌شد یه کم شقیقه‌هام لیفت بشن! و صدها جمله مانند این که ممکن است در یک آن بررسی خود، به ذهن‌تان خطور کند.

به احتمال خیلی زیاد، سوال‌هایی از این قبیل از سن چهل سالگی به بعد، بیشتر برای‌تان پدیدار می‌شود و دنبال پاسخ به این هستید که کدام خدمات زیبایی را باید در چهل سالگی انجام بدهیم؟ در این مقاله، طبیعی‌ترین و ریز‌ترین اسرار خدمات زیبایی را به شما معرفی می‌کنیم که با انجام همین خدمات به ظاهر ریز مانند تزریق بوتاکس، طبیعی‌ترین و شیک‌ترین تغییرات را روی صورت خود احساس کنید.

چهل سالگی، نقطه‌ی عطف زیبایی شما!



چهل سالگی، نقطه‌ی عطف زیبایی شما!


چرا از چهل سالگی به بعد باید به فکر انجام خدمات زیبایی باشیم؟ تا قبل از چهل سالگی، سلول‌های پوستی به خودی خود کلاژن تولید می‌کنند. کلاژن‌سازی مهمترین عملکرد سلول‌های پوستی است که باعث جوان‌سازی و کش‌سانی پوست می‌شود. از همین رو تا سن چهل سالگی، معمولا پوست ما نیاز به تغییرات جوان کننده خاصی ندارد؛ ولی از سن چهل سالگی به بعد، سلول‌های کلاژن‌ساز تحلیل می‌روند و به دنبال آن، پوست خاصیت کش‌سازی خود را از دست داده و به سمت پیر شدن قدم برمی‌دارد، از این روز با انجام خدماتی همچون جوانسازی پوست با لیزر فرکشنال، می‌توانید در بهبود و سلامت بخشی پوست خود اقداماتی را انجام دهید.


آیا انجام خدمات زیبایی نادرست است؟



آیا انجام خدمات زیبایی نادرست است؟



البته که اینطور نیست! یافتن هرگونه خدمات زیبایی مناسب 40 سالگی تا حدی که سبب برطرف شدن نواقص و افزایش اعتماد به نفس (درحد طبیعی و نرمال) باشد، چه بسا که کاملا پسندیده و جذاب است. انسان‌ها (به خصوص بانوان) از افزایش سن و علی‌الخصوص چروک شدن پوست در اثر کهولت سن؛ فراری هستند. در نتیجه سعی می‌کنند با انجام خدمات زیبایی مثل تزریق مزوژل جوانساز به نواحی که نیاز است، این دوران را وقفه ببخشند. از این رو سوالی که در ابتدا برای‌مان مطرح شد، یعنی پاسخ به اینکه کدام خدمات زیبایی را باید در چهل سالگی انجام بدهیم؟ برای‌شان حیاتی‌تر می‌شود.


بیشترین تغییرات و خدمات زیبایی را کدام نواحی نیاز دارند؟



بیشترین تغییرات و خدمات زیبایی را کدام نواحی نیاز دارند؟


طبیعتاً، همه نواحی بدن و صورت به صورت یکسان نیازمند جوان‌سازی و تغییر نیستند. برخی نواحی به دلیل ویژگی‌های خاصی که دارند خیلی زودتر احساس پیر شدن می‌کنند، از این رو به رسیدگی بیشتری هم نیاز دارند. در این بخش می‌خواهیم باتوجه به درجه حساسیت، نیازمندترین بخش‌ها به رسیدگی و انجام خدمات زیبایی را برای‌تان نام ببریم:
 

پیشانی و خطوط دور چشم


پوست دور چشم حساسیت خیلی زیادی دارد. حتی متخصصان پوست توصیه می‌کنند از سن 23 سال به بعد، از کرم دور چشم استفاده کنید. اگر از همین سن و اوایل جوانی از کرم‌های حاوی ویتامین C استفاده شود؛ در سن چهل سالگی میزان تیرگی و چروکی در این نواحی بسیار کاهش می‌یابد، ولی اگر با این مشکلات در نواحی دور چشم مواجه شدید، می‌توانید با استفاده از فیلر زیر چشم این نواقص را برطرف کنید؛ همچنین در نواحی پیشانی هم به دلیل افزایش سن، خط و خطوط‌هایی پیدا می‌شوند که با تزریق بوتاکس و فیلر، قابل حل و برطرف کردن است.
 

گونه‌ها و فک‌


افتادگی گونه یا از دست رفتن شادابی گونه‌ها از دیگر مشکلاتی است که ممکن است از چهل سالگی به بعد بیشتر در چهره‌تان جلوه کند. اما نگران نباشید! این مشکل هم با تزریق فیلر گونه قابل حل است. فیلر گونه، خاصیت کش‌سانی گونه را افزایش می‌دهد و به حجم گرفتن آنها هم کمک می‌کند. در نتیجه چهره شاداب‌تری برای‌تان می‌سازد و به جرئت می‌توان گفت که چندین سال از سن شما را کم‌تر نشان می‌دهد.

در نواحی فک هم با موردی مشابه مواجه هستیم. در این قسمت با انجام روش‌هایی ماند تزریق فیلر و نیز انجام روش‌هایی مانند هایفو، می‌توانید به بهبود افتادگی فک خود کمک کنید و حتی با انجام زاویه سازی، به نواحی پایینی صورت‌تان، شادابی، جوانی و جذابیت بیشتری ببخشید.
 

پوست صورت (در معنای کلی)


رسیدگی به پوست، به تنهایی می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد. شادابی پوست روی تمام نواحی و نقاط دیگر تاثیر مستقیم دارد. در کنار خدمات زیبایی مانند رسیدگی به وضعیت جسمی (مانند بررسی سلامت هورمون‌ها)، لایه‌برداری شیمیایی، جوانسازی پوست با لیزر فرکشنال، مزوتراپی، بوتاکس، لیفت، تزریق مزوژل جوانساز و چربی یا میکرونیدلینگ می‌توانند به بهبود بافت و رنگ پوست کمک کنند.
 

بهترین کلینیک برای انجام خدمات زیبایی


حتما با عوارض انجام غیراصولی خدمات زیبایی آشنایی دارید. خدمات زیبایی به همان اندازه که می‌توانند هیجان یک زیبایی مضاعف را برای شما به ارمغان بیاورند، اگر به درستی انجام نشوند؛ می‌توانند افسردگی و ناراحتی‌هایی را هم ایجاد کنند.

به همین علت، در کنار پاسخ به این سوال که کدام خدمات زیبایی را باید در چهل سالگی انجام بدهیم؟ باید بدانیم که این خدمات را بهتر است در چه مرکزی انجام دهیم. البته که واضح است؛ فردی که به انجام خدماتی با این درجه از حساسیت می‌پردازد، باید بسیار حاذق باشد. از آناتومی صورت و نقاط حساس و خطرناک آگاهی کامل داشته باشد.

همینطور، یک مرکز و پزشک مناسب، باید در وهله اول با مشاوره و توضیح نیازمندی‌های هر فردی به صورت مجزا، بهترین و ضروری‌ترین نیازهای زیبایی‌اش را به او گوشزد کند و آرامش و رضایت لازم از نتیجه را برای او تضمین کند.

در بین بهترین کلینیک زیبایی غرب تهران، می‌توانیم کلینیک زیبایی عرفان نیایش را به شما معرفی کنیم که با برخورداری از پرسنل و پزشکانی حرفه‌ای، تجربه بی‌نظیری از مراجعه به بهترین مرکز خدمات زیبایی را برای‌تان رقم می‌زنند.

در ادامه برای آشنایی بیشتر شما با انواع خدمات زیبایی، می‌خواهیم تعدادی از این خدمات پرکابرد را برای‌تان نام برده و شرح دهیم که با آگاهی بیشتری به مرکز خدمات زیبایی مراجعه کنید.

نکته جالب: در کلینیک زیبایی عرفان نیایش، علاوه بر بررسی اینکه کدام خدمات زیبایی را باید در چهل سالگی انجام بدهیم، می‌توانید خدماتی مانند کاشت مو و ابرو، لیزر بدن و هرگونه خدمات جهت سلامت و زیبایی صورت و بدن را دریافت کنید. کافی است با تماس و دریافت تایم مشاوره، سوالات خود را بپرسید و به نیازشناسی سلامتی و زیبایی بدن و صورتتان بپردازید.
 

انواع خدمات زیبایی که در چهل سالگی می‌توانید انجام دهید


بوتاکس: این روش زیبایی به جراحی نیاز ندارد و به راحتی چین و چروک‌ها را کاهش می‌دهد، مانند خطوط پیشانی، خطوط بین ابروها و خطوط دور چشم.

فیلرها (ژل‌ها): فیلرها می‌توانند حجم و شادابی طبیعی صورت را بازیابی کرده و چین‌های عمیق را کاهش دهندبرای نواحی مانند گونه‌ها، لب‌ها، و خطوط عمیق اطراف دهان (مثل خط خنده).

میکرونیدلینگ: با تحریک کلاژن‌سازی، باعث جوان‌سازی پوست و کاهش چروک‌های ریز می‌شود. سبب بهبود بافت پوست، رفع جای جوش، و کاهش خطوط ریز و لک‌های ناشی از سن و آفتاب.

هایفوتراپی: به کمک امواج فراصوتی پوست را سفت کرده و افتادگی‌ها را کاهش می‌دهد. تأثیر عالی بر کاهش چین‌وچروک و افتادگی گونه، پلک، ابرو و غبغب می‌گذارد‌.
لیزر درمانی: روش‌های لیزری مختلف می‌توانند به روشن‌سازی پوست، کاهش لک‌های ناشی از آفتاب، لکه‌های تیره، بهبود بافت پوست، کاهش منافذ و تحریک کلاژن‌سازی کمک کنند.

لایه‌برداری شیمیایی (پیلینگ): بهبود ظاهر کلی پوست، رفع لک‌ها و چروک‌های سطحی. لایه‌برداری‌های ملایم و متوسط به پوست طراوت و شفافیت می‌بخشند و سلول‌های مرده پوست را از بین می‌برند.

مزوتراپی: تغذیه عمیق پوست با تزریق ویتامین‌ها، مواد معدنی و هیالورونیک اسید. باعث افزایش رطوبت پوست، کاهش چین و چروک‌ها و درخشندگی بیشتر پوست می‌شود.

لیفت نخ: برای سفت کردن و لیفت نواحی افتاده صورت و گردن بدون نیاز به جراحی، باعث لیفت و جوان‌سازی پوست می‌شود.

سابسیژن: یک روش درمانی کم‌تهاجمی برای بهبود جای زخم‌های عمیق و فرورفتگی‌های پوستی که معمولاً ناشی از آکنه، جای زخم‌های جراحی یا آسیب‌های پوستی هستند. این روش به‌ویژه برای جای زخم‌ و آکنه‌های عمیق که به صورت فرورفتگی در پوست دیده می‌شوند، مفید است.

در ادامه‌ی این روش‌ها و خدمات زیبایی مناسب 40 سالگی، انواع مختلفی از خدمات زیبایی هم وجود دارد که با دریافت مشاوره صحیح و متناسب با آناتومی چهره‌تان، در صورت نیاز می‌توانید این خدمات را هم دریافت کنید.

جمع‌بندی

برای نکته پایانی، بار دیگر یادآوری می‌کنیم که اگر با ورود به چهل سالگی دچار این نگرانی شده‌اید که مبادا زیبایی‌تان را از دست بدهید و یافتن خدمات زیبایی مناسب 40 سالگی برای‌تان تبدیل به دغدغه شده، اصلا نگران نباشید!

همانطور که مشاهده کردید با پیشرفت تکنولوژی و افزایش انواع خدمات زیبایی تخصصی، این امر به راحتی میسر است که حتی با افزایش سن، زیبایی خاص خود را داشته باشید (مانند بسیاری از سلبریتی‌ها و ستار‌های سینمایی) و پاسخ به این سوال که کدام خدمات زیبایی را باید در چهل سالگی انجام بدهیم، به راحتی قابل حل است.

شما می‌توانید با مراجعه به بهترین کلینیک زیبایی غرب تهران به سادگی از تمام خدمات پوستی همگام با آخرین تکنولوژی روز دنیا بهره‌مند شوید و پوستی شاداب و جوان داشته باشید.

انتهای پیام/*


کد مطلب: 40960

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/40960/کدام-خدمات-زیبایی-باید-چهل-سالگی-انجام-بدهیم

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir