کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در بدو ورود به فرودگاه جان اف کندی نیویورک

پزشکیان: حامل پیام صلح و امنیت از سوی جمهوری اسلامی ایران برای همه جهان هستیم

دنیایی درست کنیم که همه بتوانند راحت و مستقل از رنگ، نژاد و قومیت زندگی کنند

2 مهر 1403 ساعت 6:50

رئیس جمهوری اسلامی ایران در بدو ورود به نیویورک با بیان این‌که ما از سوی جمهوری اسلامی ایران حامل پیام صلح و امنیت و تلاش برای تحقق شعار امسال سازمان ملل مبنی بر صلح و آینده توأم با امنیت و توسعه برای همه مردم هستیم، تصریح کرد: باید دنیایی درست کنیم که همه بتوانند راحت و مستقل از رنگ، نژاد و قومیت زندگی کنند.


به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، دکتر مسعود پزشکیان بعد از ظهر امروز یکشنبه به وقت محلی، در بدو ورود به نیویورک به منظور شرکت در هفتاد و نهمین مجمع عمومی سازمان ملل، در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره اهداف این سفر گفت: ما از سوی جمهوری اسلامی ایران حامل پیام صلح و امنیت و تلاش برای تحقق شعار امسال سازمان ملل مبنی بر صلح و آینده توأم با امنیت و توسعه برای همه مردم هستیم.

رئیس جمهور افزود: ما حامل این پیام هستیم که به جای خونریزی و جنگ و کشتار، باید دنیایی درست کنیم که همه انسان‌ها بتوانند در آن راحت و مستقل از رنگ، نژاد، قومیت و منطقه‌ای که در آن حضور دارند، به راحتی زندگی کنند. متأسفانه دنیایی که امروز در آن زندگی می‌کنیم، به این شکل نیست، استانداردهای دوگانه‌ای وجود دارد که بر اساس آنها یک عده خوب و عده‌ای هم بد هستند؛ در نتیجه مشکلاتی که می‌بینیم به وجود می‌آید.

دکتر پزشکیان در پایان تاکید کرد: فرصتی که برای زندگی در کره خاکی داریم، باید برای همه انسان‌ها برابر باشد.

انتهای پیام/*


کد مطلب: 40841

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/40841/پزشکیان-حامل-پیام-صلح-امنیت-سوی-جمهوری-اسلامی-ایران-همه-جهان-هستیم

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir