کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با حکم سیدعباس صالحی

حسین انتظامی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ شد

مأموریت‌هایی که به حکم انتصاب انتظامی پیوست شد

1 مهر 1403 ساعت 14:22

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی حسین انتظامی را به‌عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع این وزارتخانه منصوب کرد.


به گزارش سرویس فرهنگ ایصال نیوز، در متن حکم سیدعباس صالحی خطاب به حسین انتظامی آمده است:

"جناب آقای دکتر حسین انتظامی نظر به تعهد و تجارب ارزشمند و دیرین جناب عالی در حوزه‌های گوناگون مدیریتی و فرهنگی به موجب این حکم به عنوان "معاون توسعه مدیریت و منابع" منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند قادر متعال در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی با مشی علمی و فرهنگی که داشته و دارید و با امعان نظر به ماموریت‌های محوله و تاکید بر موارد مندرج در پیوست حکم موفق و موید باشید.

متن پیوست این حکم به شرح زیر است:

1-طراحی ساز و کار اجرای کلان برنامه­ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  در دولت چهاردهم در چهارچوب وظایف معاونت

2- پیگیری تکالیف مقرره وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در برنامه هفتم پیشرفت با همکاری معاونت­ها، سازمان­ها و مراکز وزارت متبوع  براساس ابلاغیه­های شورای راهبری برنامه هفتم پیشرفت در دولت چهاردهم.

3-اجرای دقیق قوانین و مقررات مالی و محاسباتی و شفاف­سازی اطلاعات مالی و اداری  در راستای سلامت و انضباط دقیق در وزارت متبوع

4-اجرای کامل و سریع دولت الکترونیک در تمامی سطوح ستادی و استانی در قالب پنجره واحد خدمات

5-انجام اقدامات لازم ساختاری، مقرراتی، انسانی و... در جهت تقویت اقتصاد فرهنگ در حوزه­های مختلف و بهبود محیط کسب و کار با همکاری معاونت­ها و  سازمان­ها و مراکز مستقل  وزارت متبوع

6-ایجاد سازوکار مناسب برای رشد شاخص­های بهره­وری در سطوح مختلف وزارت­خانه در ستاد، سازمان­های تابعه، نهادهای وابسته و ادارات کل استانی (بودجه­ریزی عملیاتی، اصلاح فرایندها و...)

7-طراحی و ایجاد سکوی یکپارچه، هوشمند و شفاف برای راهبری عادلانه و هدفمند یارانه­ها و حمایت­های دولت از فعالان و مصرف کنندگان عرصه فرهنگ و هنر از تمامی مبادی بودجه­ای با همکاری معاونت­ها و سازمان­ها و مراکز مستقل وزارت متبوع

8-تقویت منابع بودجه­ای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از راه­های گوناگون (بودجه مصوب  و مشارکت­های بین سازمانی، ظرفیت­های مردمی و...) با همکاری معاونت­ها، سازمان­ها و مراکز وزارت متبوع

9-تقویت جدی ظرفیت­های فناورانه در تحقق مأموریت­های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

10-ارتقای وضعیت رفاهی و معیشتی همکاران وزارت­خانه با بهره­گیری از حداکثر ظرفیت­های قانونی


گفتنی است، حسین انتظامی فارغ‌التحصیل دانشگاه صنعتی شریف و دارای دکترای مدیریت راهبردی است.

وی تجربه‌نگاری خود از مدیریت در دولت‌های یازدهم و دوازدهم به‌عنوان معاون مطبوعاتی، دبیری کمیسیون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، ریاست سازمان سینمایی، دستیار وزیر و ... را در کتابی به نام "پرگار" منتشر کرده است.

*تقدیر وزیر فرهنگ از معاون سابق 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین از خدمات و تلاش‌های سیدمحمود اسلامی معاون پیشین توسعه مدیریت و منابع این وزارتخانه تقدیر کرد.

در متن تقدیر سیدعباس صالحی خطاب به سیدمحمود اسلامی نیز آمده است:

"جناب آقای دکتر محمود اسلامی

با سلام و تحیات

خدمات صادقانه جناب عالی در دوره مسئولیت معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی موجب سپاس و امتنان اینجانب و مدیران و کارکنان این وزارت‌خانه بوده و خواهد بود.

توفیقات روزافزون‌تان را از ایزد منان خواستارم."

انتهای پیام/*


کد مطلب: 40824

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/40824/حسین-انتظامی-معاون-توسعه-مدیریت-منابع-وزارت-فرهنگ

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir