کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در دیدار نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس

وزیر ارتباطات: دولت چهاردهم برای رفع محدودیت های اینترنتی مصمم است

گسترش خدمات به مناطق محروم جزو اولویت ها است

30 شهريور 1403 ساعت 8:50

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دیدار نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس با تأکید بر این‌که رفع محدودیت های اینترنتی زمینه فعالیت کسب و کارهای مبتنی بر بستر فضای مجازی را فراهم می کند، تصریح کرد: رفع محدودیت های اینترنتی و فیلترینگ از برنامه های مهم و اولویت های اساسی این وزارتخانه و مورد تاکید دولت چهاردهم و شخص رئیس جمهور است.


به گزارش سرویس سیاسی ایصال نیوز از دفتر ارتباطات مردمی نماینده شهرستان کهگیلویه، سید ستار هاشمی در دیدار و گفت‌گو با حجت الاسلام سید محمد موحد نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: موضوع رفع فیلترینگ را از مسیر قانونی و در یک فضای منطقی، آرام و با اجماع و هم افزایی اهل فن و کارشناسان تا حصول نتیجه نهایی پیگیری خواهیم کرد.

هاشمی معتقد است که رفع این محدودیت ها که زمینه فعالیت کسب و کارهای مبتنی بر بستر فضای مجازی را به عنوان یک ضرورت امروز جامعه و هدفی اساسی فراهم می کند، می تواند تا حدود زیادی در افزایش میزان رضایتمندی و امید مردم به ویژه جوانان نقش آفرین باشد.

پیش از این دیدار، سید محمد موحد نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی در سخنانی صریح خواستار رفع فیلترینگ و محدودیت های اینترنتی از وزیر جوان ارتباطات و دولت چهاردهم شده بود.

همچنین در این دیدار نماینده مردم کهگیلویه و نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس خواستار بهبود و ساماندهی وضعیت شبکه های ارتباطی از جمله اینترنت در مناطق محروم و کم برخوردار از جمله کهگیلویه و بویراحمد شد.

موحد یادآور شد: بخش زیادی از روستاها و مناطق شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام به دلیل سخت گذر بودن ، پراکندگی روستاها و محرومیت های گذشته همچنان وضعیت مناسبی در حوزه ارتباطی از جمله پوشش انتن دهی ندارند و خواستار رسیدگی و نگاه ویژه دولت و وزارت ارتباطات برای رسیدگی و کمک به این مناطق شد.

موحد همچنین از دکتر مسعود پزشکیان رئیس جمهور دولت چهاردهم و نمایندگان مجلس به خاطر انتخاب سید ستار هاشمی به عنوان یک دانشمند و نخبه در عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات و دانشمند هوش مصنوعی قدردانی کرد و گفت: ایران اسلامی به داشته ها و فرزندان نخبه و جوانان خود افتخار می کند.

ستار هاشمی همچنین در این دیدار دستورات لازم به مدیران زیرمجموعه خود در استان کهگیلویه و بویراحمد برای درخواست های این نماینده مجلس برای بهبود وضعیت شبکه ارتباطی را صادر کرد.

هاشمی گفت: رسیدگی و ارایه و گسترش خدمات به مناطق محروم جزو اولویت ها وبرنامه ها و خط و مشی اساسی دولت چهاردهم و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است و در این راستا از هیچ تلاشی برای خدمت به مردم از جمله در استان های کم برخوردار دریغ نخواهیم کرد.

انتهای پیام/*


کد مطلب: 40768

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/40768/وزیر-ارتباطات-دولت-چهاردهم-رفع-محدودیت-های-اینترنتی-مصمم

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir