کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

انصار الله یمن: عملیات اسرائیل علیه لبنان جنایت جنگی تمام عیار است

29 شهريور 1403 ساعت 3:50

دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در بیانیه‌ای اعلام کرد که عملیات رژیم صهیونیستی علیه لبنان جنایت جنگی تمام عیار است.


به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، دفتر سیاسی انصارالله یمن عملیات رژیم صهیونیستی علیه لبنان که منجر به شهادت و زخمی شدن شمار زیادی از شهروندان این کشور شد را به شدت محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: تداوم این جنایات رژیم صهیونیستی چه در غزه و یا لبنان در سایه حمایت و پشتیبانی آمریکا از این رژیم در همه سطوح انجام می‌شود.

دفتر سیاسی جنبش انصارالله تاکید کرده است که مقاومت اسلامی لبنان بهای مواضع ایمانی و اخلاقی شجاعانه خود در پشتیبانی از مردم فلسطین و مقاومت غزه را می‌پردازد.

در ادامه این بیانیه آمده است: حزب‌الله تلفات و خسارات بسیاری به دشمن اسرائیلی وارد کرده و این نوع جنایات دشمن بیانگر حجم ورشکستگی و ناتوانی آنها در رویارویی نظامی مستقیم است.

انصارالله افزوده است: ما همبستگی کامل خود را با مردم لبنان و حق مقاومت در پاسخگویی به این تشدید تنش خطرناک را اعلام می‌کنیم.

در این بیانیه تاکید شده است: ما کاملا به قدرت لبنان و حزب الله در رویارویی با این تشدید تنش فارغ از چالش‌ها و پیامدهای آن اعتماد داریم.

در پایان بیانیه دفتر سیاسی انصارالله آمده است: این تجاوز نخواهد توانست مانع از تداوم محور قدس و جهاد و مقاومت در پشتیبانی از مردم فلسطین و یاری رساندن به مساله عادلانه آن شود.

منابع خبری عصر چهارشنبه از وقوع انفجارهای جدید در ضاحیه جنوبی بیروت و مناطق دیگر لبنان مشابه انفجارهای روز سه‌شنبه در این کشور خبر دادند.

برخی رسانه‌ها نیز گزارش دادند که دستگاه‌هایی که امروز در نقاط مختلف لبنان منفجر شدند از نوع «ICOM V ۸۲» بوده که موساد مانند روش منفجر کردن پیجرها، در این دستگاه‌ها نیز مواد منفجره کار گذاشته بود.

انتهای پیام/*


کد مطلب: 40740

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/40740/انصار-الله-یمن-عملیات-اسرائیل-علیه-لبنان-جنایت-جنگی-تمام-عیار

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir