کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان بورس

عبدالناصر همتی: اطمینان و اعتماد مردم به بورس از بین رفته است

این شیوۀ ادارۀ اقتصادی کشور ایراد دارد

27 شهريور 1403 ساعت 10:13

وزیر امور اقتصادی و دارایی دولت چهاردهم در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان بورس با بیان این‌که در حال حاضر کمبود سرمایه داریم و جاهایی مانند بورس که جای اطمینان و اعتماد مردم است از بین رفته است تصریح کرد: این شیوۀ ادارۀ اقتصادی کشور ایراد دارد و فکر می‌کنم با هماهنگی تامین مالی زیر ساخت که مجلس به تصویب رساند، هم‌افزایی نهادهای مالی را در بر می‌گیرد.


به گزارش سرویس اقتصادی ایصال نیوز، عبدالناصر همتی در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان بورس گفت: همۀ کارهایی که صورت می‌گیرد برای رفاه مردم است. تولید بخش مهمی از آن به بازارها برمی‌گردد و بازار اگر خوب حرکت نکند به تولید لطمه می‌زند.

همتی گفت: این شیوۀ ادارۀ اقتصادی کشور ایراد دارد و فکر می‌کنم با هماهنگی تامین مالی زیر ساخت که مجلس به تصویب رساند، هم‌افرایی نهادهای مالی را دربر می‌گیرد.

وزیر اقتصاد گفت: در حال حاضر کمبود سرمایه داریم و جاهایی مانند بورس که جای اطمینان و اعتماد مردم است از بین رفته و باید این اعتماد را برگردانیم.

وزیر اقتصاد گفت: از آقای صیدی خواهش دارم که به میدان بیاید و با فعالان بازار و مردم صحبت کند و وضعیت شرکت‌ها و بازار را مطرح کند و به مردم امید دهد. 

انتهای پیام/*


کد مطلب: 40697

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/40697/عبدالناصر-همتی-اطمینان-اعتماد-مردم-بورس-بین-رفته

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir