کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در گفت‌گو با گروه رسانه‌ای چین

دریادار سیاری: پاسخ به عاملان شهادت هنیه قطعی است

جنگ در کل خوب نیست

27 شهريور 1403 ساعت 6:16

معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به سامانه‌های متنوع موشکی بومی ایران با بیان این‌که پاسخ به عاملان شهادت هنیه قطعی است و این کار با تدبیر انجام خواهد شد، گفت: ایران برای پاسخ‌دادن به شهادت هنیه، اگر بخواهد جواب بدهد دیگر از قبل اعلام نمی‌کند.


به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، دریادار "حبیب‌الله سیاری" معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران که برای شرکت در یازدهمین مجمع عالی دفاعی، امنیتی ژیان‌شان در پکن، پایتخت چین حضور دارد، امروز- دوشنبه- در گفت‌وگو با گروه رسانه‌ای چین به پیشرفت‌های ایران در بخش دفاعی اشاره کرد.

سیاری گفت: قبل از انقلاب متخصصان نظامی ایران تحصیل‌کرده خارج از کشور بودند، اما امروز داخل کشور آموزش می‌بینند. ایران امروز در بعد تجهیزات پیشرفت کرده است.

دریادار سیاری افزود: در بحث پدافند، ایران سامانه‌های متنوعی ساخته و کشورهای منطقه می‌توانند امنیت آن را تأمین کنند و نیازی به کشورهای خارج از منطقه از هزاران کیلومتر دورتر نیست. حضور آن‌ها تنها موجب بی‌نظمی است.

بر اساس این گزارش، رژیم صهیونیستی "اسماعیل هنیه" را بامداد 10 مردادماه در تهران ترور کرد. این عملیات در حالی انجام شد که هنیه برای شرکت در مراسم تحلیف رئیس‌جمهور "مسعود پزشکیان" به تهران سفرکرده بود. دریادار سیاری در خصوص عملیات وعده صادق گفت: این عملیات تنها برای نشان‌دادن توانمندی ایران برای آسیب رساندن به دشمن بود.

سیاری به کمک کشورهای غربی و اردن برای کمک به رژیم صهیونیستی در عملیات وعده صادق اشاره کرد و گفت: "آیا این کشورها همیشه می‌توانند به رژیم اسرائیل در عملیات غافلگیرکننده ما کمک کنند؟ خیر، نمی‌توانند."

او افزود: "ایران برای پاسخ‌دادن به شهادت هنیه، اگر بخواهد جواب بدهد دیگر از قبل اعلام نمی‌کند. جواب‌دادن به شهادت اسماعیل هنیه قطعی است، اما زمان آن در دست ایران است.» سیاری تأکید کرد: «این جواب باتدبیر و حکیمانه خواهد بود.»

این مقام ارشد نظامی ایران با اشاره به حضور خود در میادین جنگی و جراحات برجای‌مانده از آن دوران گفت: جنگ در کل خوب نیست.

انتهای پیام/*


کد مطلب: 40690

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/40690/دریادار-سیاری-پاسخ-عاملان-شهادت-هنیه-قطعی

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir