کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رسانه صهیونیستی: نخست‌ وزیر قطر مقامات تهران را در جریان آخرین روند مذاکرات آتش بس غزه گذاشته است

26 مرداد 1403 ساعت 17:30

وای‌نت اسرائیل مدعی شد؛ پس از مذاکرات روز پنج‌شنبه برای برقراری آتش‌بس در غزه و آزادی گروگان‌ها که به میزبانی دوحه برگزار شد، محمد بن عبدالرحمن آل ثانی، نخست‌وزیر قطر با مقامات تهران گفت‌گو کرده و آنان را در جریان آخرین پیشرفت‌های روی داده در این مذاکرات گذاشته است.


به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، این رسانه صهیونیستی سپس به نقل از یک منبع بلندپایه از یکی از «کشورهای میانجی» در این مذاکرات (قطر، مصر و ایالات متحده) ادعا کرد که نخست‌وزیر قطر در جریان این گفت‌گو، خطاب به مقامات ایرانی از آنان خواسته است ارزیابی مجددی در نحوه پاسخ به ترور شهید هنیه داشته باشند. 

برخی شایعات نیز مطرح شده است که حزب‌الله فعلا هر اقدامی در راستای تصمیم قبلی خود مبنی بر حمله به اسرائیل را متوقف کرده است.

همچنین گفته می‌شود صهیونیست‌ها پیشنهاد نخست‌وزیر قطر برای ماندن در دوحه برای ادامه مذاکرات در روز جمعه را پذیرفته اند.

واشنگتن پست نیز به نقل از یک منبع ناشناس و دارای روابط نزدیک با حزب‌الله مدعی شد که این گروه شبه‌نظامی، در بحبوحه برگزاری مذاکرات قطر، برای انتقام شهادت فواد شکر از فرماندهان ارشدش توسط اسرائیل، دست به تلافی نمی‌زند. یو رو نیوز 

انتهای پیام/*
 


کد مطلب: 40053

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/40053/رسانه-صهیونیستی-نخست-وزیر-قطر-مقامات-تهران-جریان-آخرین-روند-مذاکرات-آتش-بس-غزه-گذاشته

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir