کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پایان کار شورای راهبری دولت چهاردهم

ظریف: در پیشنهادهای ارائه شده برای کابینه، هم زنان و جوانان حضور دارند؛ هم اقوام و مذاهب

خروجی نهایی قابل دفاع است

9 مرداد 1403 ساعت 8:50

رئیس شورای راهبری انتخاب کابینه چهاردهم با اعلام پایان کار شورای راهبری دولت چهاردهم نوشت: به زودی گزارش جامع‌تری از فرآیند تقدیم خواهم کرد. حتما کار ما بی‌نقص نیست و انشاءالله با تدوین این کارزار فشرده سه هفته‌ای (که البته هنوز پایان نیافته و خبرسازی‌ها پیرامون معرفی یک یا چند نامزد نهایی کماکان بی‌پایه است) و مستندسازی آن، راه نقد، اصلاح و نهادینه شدن این روش شفاف و مشارکت‌جویانه آغاز خواهد شد. در پیشنهادهای ارائه شده برای کابینه، هم زنان و جوانان حضور دارند؛ هم اقوام و مذاهب.


به گزارش سرویس سیاسی ایصال نیوز، محمدجواد ظریف با انتشار عکسی از آخرین جلسه شورای راهبری نوشت:

دیشب، دوشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۳، آخرین جلسهٔ شورای راهبری برگزار شد و این شورا به کارش پایان داد. این شورا در بیش از ۳۰ جلسهٔ نیم‌روزی توانست برای هر کرسیِ کابینه پیشنهادهای کمیته‌ها و شخصیت‌های ملی به رئیس‌جمهور را ارزیابی شاخص‌محور کند و بعد از گفت‌وگوهای تفصیلی و نظرخواهی مخفی گزینه‌های برتر را به رئیس‌جمهور معرفی کند. 

به زودی گزارش جامع‌تری از فرآیند تقدیم خواهم کرد. حتما کار ما بی‌نقص نیست و انشاءالله با تدوین این کارزار فشرده سه هفته‌ای (که البته هنوز پایان نیافته و خبرسازی‌ها پیرامون معرفی یک یا چند نامزد نهایی کماکان بی‌پایه است) و مستندسازی آن، راه نقد، اصلاح و نهادینه شدن این روش شفاف و مشارکت‌جویانه آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/*


کد مطلب: 39695

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/39695/ظریف-پیشنهادهای-ارائه-شده-کابینه-هم-زنان-جوانان-حضور-اقوام-مذاهب

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir