کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حملات سنگین حزب‌الله به شهرک‌های صهیونیست‌نشین

6 مرداد 1403 ساعت 19:52

حزب‌الله لبنان امروز (شنبه) اعلام کرد که محل استقرار توپخانه دشمن در «الزاعوره» را در پاسخ به تجاوزات دشمن به روستاهای جنوبی و شهرک کفرکلا با ده‌ها راکت کاتیوشا هدف قرار داده است.


به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان همچنین مقر فرماندهی لشکر «حرمون» در پادگان معالیه گولانی را با ده‌ها راکت کاتیوشا هدف قرار دادند.

حزب‌الله همچنین بعد از ظهر امروز پادگان رامیم (مقر کنونی لشکر گولانی) را با موشک برکان هدف حمله قرار داد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز گزارش دادند که آژیرهای خطر در کفاربلوم واقع در اصبع الجلیل از بیم نفوذ پهپادهای حزب‌الله، به صدا درآمد.

گزارش‌ها از حمله راکتی گسترده مقاومت لبنان به اراضی اشغالی خبر داد و افزود که «کریات شمونه» مقصد بیشتر راکت‌های شلیک شده حزب‌الله بود و صدای چندین انفجار از مناطق شمالی اراضی اشغالی شنیده شد.

برخی منابع صهیونیستی از ادامه و گستردگی حملات حزب‌الله به کریات شمونه و مناطق اطراف آن خبر داد.

شلیک بیش از ۵۰ راکت به سوی اراضی اشغالی، آژیر هشدار را در کریات شمونه، المناره و برخی شهرک‌های مجاور مرز به صدا درآورد.

از سوی دیگر به گزارش منابع صهیونیستی، بر اثر انفجار در منطقه مجدل شمس در جولان اشغالی، بیش از 10 صهیونیست کشته و 30 تن زخمی شده اند که حال چند تن از آنان وخیم است.

در همین حال، حزب الله لبنان با انتشار بیانیه‌ای، ضمن رد حمله به «مجدل شمس» در جولان اشغالی، تأکید کرد: به صورت قاطع، ادعاهای برخی از رسانه‌های دشمن درباره حمله به مجدل شمس را تکذیب می‌کنیم.

حزب الله گفت که «مقاومت اسلامی لبنان، هیچ ارتباطی با این حادثه ندارد. ما به صورت قاطع، ادعاهای دروغین در این زمینه را تکذیب می‌کنیم».

همچنین یک کارشناس نظامی، وجود اهداف صهیونیستی در منطقه مجدل شمس که مورد حمله حزب الله قرار گرفته باشد را نامحتمل دانست و گفت: نزدیک‌ترین هدفی که حزب الله به آن حمله کرده دست کم حدود ۳ کیلومتر با مجدل شمس فاصله دارد و پرتابگران موشک‌های حزب الله امکان ندارد چنین فاصله‌ای را خطا کرده باشند.

این کارشناس نظامی همچنین گفت انفجارها به خاطر سقوط موشک‌های رهگیر گنبد آهنین رخ داده یا اینکه رژیم اشغالگر عمداً این مکان را در این برهه خاص مورد حمله قرار داده تا از آن برای مقاصد سیاسی و تبلیغاتی بهره‌برداری کند.

انتهای پیام/*


کد مطلب: 39645

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/39645/حملات-سنگین-حزب-الله-شهرک-های-صهیونیست-نشین

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir