کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در آیین معارفه فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری

جانشین فرمانده انتظامی کل کشور: مجازات باید متناسب با جرم باشد

سرتیپ امجدیان فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری شد

28 تير 1403 ساعت 16:53

جانشین فرماندهی کل انتظامی کشور گفت: تناسب نداشتن جرم با مجازات‌ در جامعه حقوق شهروندی را تحت‌الشعاع قرار داده است و مجازات باید متناسب با جرم باشد به گونه ای که مجرم دیگر سراغ جرم نرود.


به گزارش سرویس اجتماعی ایصال نیوز، سردار قاسم رضایی روز پنجشنبه در آیین معارفه فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری افزود: تناسب نداشتن هزینه جرم با مجازات موجب شده تا هم برای دستگاه قضایی و هم برای شهروندان دردسر ایجاد شود.

وی اظهار داشت: در این رابطه از مجلس شورای اسلامی درخواست می‌شود مساله تناسب نداشتن جرم با مجازات را با قید فوریت بررسی کنند و تناسب‌سازی به صورت جدی در دستور کار قرار دهد.

جانشین فرماندهی کل انتظامی کشور گفت: با وجود تلاش دستگاه انتظامی برای پیشگیری از وقوع جرم و کشف جرایم، اما قوانین بازدارنده نیست و می‌طلبد در این خصوص اقدامی جدی صورت گیرد.

وی در خصوص چهاردهمین دوره برگزاری انتخابات رییس جمهوری گفت: بهترین مدیریت انتظامی، امنیتی و مراقبتی در چهاردهمین دوره انتخابات رییس جمهوری اعمال و این دوره از انتخابات در کمال امنیت و آرامش برگزار شد.

رضایی با بیان اینکه مجموعه نیروی انتظامی یک مجموعه تکلیف مدار و قانونی است ادامه داد: در این رابطه بیش از ۲۰۰ هزار نیرو در بخش‌های مختلف نیروی انتظامی برای تامین امنیت انتخابات در حالت آماده باش قرار داشتند.

وی اظهار داشت: چهاردهمین دوره انتخابات رییس جمهوری در کنار دستگاه‌های همکار سیاسی، امنیتی و قضایی به بهترین شکل و با کمترین مشکل در امنیت کامل برگزار شد.

این مقام انتظامی کشور گفت: گزارش‌ها نشان می‌دهد با انجام گشت‌ها و سوژه‌های هدفمند بسیاری از مولفه‌های امنیتی در استان ارتقا پیدا کرده و همین امر موجب تامین امنیت و آرامش در استان بوده است.

رضایی با اشاره به سختی کار مجموعه کارکنان فراجا ادامه داد: کارکنان نیروی انتظامی در شرایط و روزها و مناطق مختلف ماموریت‌های ویژه‌ای برعهده دارند.

وی یادآور شد: از ابتدای سال جاری همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، طرح نوروزی، رسیدگی به امدادخواهان، مقابله با هنجارشکنان، تامین امنیت مرزها، جلوگیری از ورود مواد مخدر، اشرار و تروریست‌ها به خوبی از سوی بخش‌های مختلف فراجا انجام شده است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به جایگاه بالای این نیرو در بین مردم گفت: این مجموعه گسترده نقش مهمی در تامین امنیت عمومی که موثرترین مولفه در امنیت داخلی و امنیت ملی است را برعهده دارد.

فرمانده جدید نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: تلاش می‌شود خادمی امین و درستکار باشم و برای رسیدن به چشم‌اندازهای بزرگ و اهداف انتظامی تلاش می‌شود.

سرتیپ دوم پاسدار حسین امجدیان جلب رضایت الهی و مردم، خدمت عاشقانه و شبانه‌روزی به شهروندان، احترام به حریم خصوصی و ارزش‌های ملی، حراست از امنیت و تامین آسایش عمومی، مقابله با ناامنی‌های اجتماعی، جرایم خرد و کلان، کشف جرم و برخورد قاطع و موثر با قاچاق کالا، سلاح غیرمجاز، ارتقای توانایی‌های سازمان، جمع‌آوری معتادان متجاهر، هومشند سازی پلیس در حوزه فناوری و فرایندها را از ماموریت‌ها و اولویت‌های خود در چهارمحال و بختیاری عنوان کرد.

جانشین فرماندهی کل انتظامی کشور در سفر به چهارمحال و بختیاری ضمن ادای احترام به مقام والای شهدای استان و دیدار با خانواده شهدا در آیین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری نیز شرکت کرد. ا یر نا

انتهای پیام/*


کد مطلب: 39450

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/39450/جانشین-فرمانده-انتظامی-کل-کشور-مجازات-باید-متناسب-جرم-باشد

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir