معاون امور استانهای سازمان صداوسیما گفت: فضای مجازی موجب تغییر الگوی مصرف رسانهای نسل نو شده است و اکنون رسانههایی مانند رادیو و تلویزیون استفاده کمتری دارند.
معاون امور استانهای سازمان صداوسیما مطرح کرد
تقلیل مخاطبان رادیو تلویزیون با گسترش فضای مجازی
تغییر الگوی مصرف رسانهای نسل نو
ایرنا , 25 مرداد 1398 ساعت 20:10
معاون امور استانهای سازمان صداوسیما گفت: فضای مجازی موجب تغییر الگوی مصرف رسانهای نسل نو شده است و اکنون رسانههایی مانند رادیو و تلویزیون استفاده کمتری دارند.
به گزارش ایصال نیوز، علی دارابی روز جمعه در کمیسیون فضای مجازی بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استانی صدا و سیما در بجنورد اظهار داشت: آینده نگری یکی از ضرورت های رسانه ملی، به ویژه در حوزه فعالیت شبکه های استانی است و در دوران کنونی، پیشرفت فناوری ها فصل جدیدی را در فرآیند تولید و توزیع محتوا در مقابل ما گشوده است.
وی اظهار داشت: آینده پژوهان در مواجهه با رسانه های سنتی، پیامدهایی مانند حذف، تعویض و یا جایگزینی را پیش بینی کرده اند که مجموعه ای از فرصت ها و تهدیدها را پیش روی رسانه ملی قرار داده است.
معاون امور استان های سازمان صدا و سیما افزود: تولید برنامه های ویژه به صورت مستمر حداقل به طور هفتگی و با موضوع فضای مجازی و ایجاد فرصت برای انتشار محتواهای تولیدی مراکز در فضای مجازی و تولیدات مردمی در صدا و سیما باید در اولویت کاری مراکز قرار گیرد.
امروز در نخستین روز برگزاری بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استانی صدا و سیما، برگزیدگان بخش فضای مجازی مراکز استانی معرفی و از آنان تقدیر شد.
بجنورد مرکز استان خراسان شمالی از ۲۵ تا ۲۷ مردادماه، میزبان بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استانی صداوسیما است.
انتهای پیام/*
کد مطلب: 3751