کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خشایار الوند درگذشت

9 اسفند 1397 ساعت 18:49

نهم اسفند ماه، یک هنرمندِ فیلمنامه نویس و محبوب، چشم از جهان فرو بست. گویی هر سال چنین تقدیر شده است که در روزهای پایانی سال، وداع این فصل زندگی برای جامعه هنری خالی از غم و اندوه نباشد. خشایار الوند از نویسندگان مطرح سریال‌های تلویزیونی از جمله «پایتخت»، «شب‌های برره» و «قهوه تلخ»، درگذشت.


به گزارش ایصال نیوز صبح امروز در میان بهت و حیرت هنرمندان،خبر درگذشت خشایار الوند هنرمند توانا و چیره دست در سن 51 سالگی انتشار یافت. خبر پرواز خشایار الوند، هنرمند برجسته حوزه فیلمنامه‌نویسی، بار دیگر جامعه هنری ایران را در غم از دست دادن یک چهره خلاق و محبوب فرو برد.
علیرضا خمسه بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون که در مجموعه سریال‌های «پایتخت» با ایفای نقش بابا پنجعلی با الوند همکاری داشته است، در پیامی صوتی،در رثای خشایار الوند گفت: «مگر ممکن است انسانی سرشار از شور و سرور، زندگی و امید، انرژی و خلاقیت به ناگهان تمام شود؟ نه، ممکن نیست یک باره همه چیز به پایان برسد، مگر باور کنیم حقیقت تلخ مرگ را که سایه به سایه دنبال زندگی است و هر آن به هیچ نشانه‌ای ممکن است آن را به تمامی بنوشد. به گونه‌ای که زندگی به کوتاهی یک آه به نظر برسد، آه که خشایار چه کوتاه زیست و چه بلند پرواز کرد»
خشایار الوند نویسنده و فیلمنامه‌نویس برجسته بر اثر ایست قبلی دار فانی را وداع گفت. هنرمندی که جلوی دوربین کمتر دیده می شد امّا اندیشه و قلم هنری و خلّاقانه‌اش در تک تک سریال‌های خاطره انگیز، احساس می‌شد، صد حیف که پایان قسمت ویژه «پایتخت» برای نوروز ۹۸ به دست توانای او رقم نخورد. روحش شاد.
انتهای پیام/* 


کد مطلب: 330

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/330/خشایار-الوند-درگذشت

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir