کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

انفجارهای شدید شب گذشته در اطراف شهر مصیاف سوریه

دور تازه حملات موشکی تروریست‌ها در اطراف حماه

31 تير 1398 ساعت 12:54

تلویزیون سوریه در خبری فوری اعلام کرد، سامانه‌های پدافند هوایی ارتش این کشور شب گذشته اهداف متخاصم در شهر مصیاف در استان حماة را رهگیری و منهدم کردند.


به گزارش ایصال نیوز به نقل از منابع خبری سوریه، شب گذشته پدافند هوایی سوریه اهداف متخاصم در غرب حماة را رهگیری کرد. تلویزیون سوریه در خبری فوری اعلام کرد، سامانه‌های پدافند هوایی ارتش این کشور شب گذشته اهداف متخاصم در شهر مصیاف در استان حماة را رهگیری و منهدم کردند.
یک مقام امنیتی گفت، صداها ناشی از موج حملات موشکی از سوی گروه‌های مسلح تروریستی در حومه شمال غربی حماة بود. وی افزود، صداهای انفجاریی که در اطراف منطقه مصیاف در حومه غربی حماة شنیده شد ناشی از حملات موشکی و راکتی گروه‌های مسلح تروریستی علیه جبهه شمالی شهر بود.
به گفته این منبع نظامی، گروه‌های مسلح یا به موشک‌های پیشرفته دست یافته‌اند یا مواد انفجاری داخل موشک‌ها را دو برابر کرده‌اند و می‌خواهند دامنه حملات خود به روستاها و شهرک‌های این شهر را گسترش دهند.
العالم نیز خبر داد که همزمان با این انفجارها، برخی خبرنگاران رسانه‌های اسرائیلی در توئیتر نوشته‌اند که رژیم صهیونیستی شامگاه یک شنبه به وقت محلی به یک مرکز تحقیقات سوریه در خاک این کشور حمله هوایی کرده است.
اسپوتنیک، نیز گزارش داد،صداهای انفجار در اطراف مصیاف بسیار قوی و بی‌سابقه بودند و هیچ شباهتی به صدای حملات قبلی نداشتند. این امر، فرضیه استفاده افراد شورشی از موشک‌های اصلاح شده را تقویت می‌کند.
انتهای پیام/*


کد مطلب: 3082

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/3082/انفجارهای-شدید-شب-گذشته-اطراف-شهر-مصیاف-سوریه

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir