کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان خبر داد

339 کیلو تریاک در کاشان کشف و ضبط شد/چهار سوداگر مرگ دستگیر شدند

مبارزه با توزيع كنندگان مواد مخدر در اولويت كار پليس است

11 اسفند 1400 ساعت 13:23

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از دستگیری چهار سوداگر مرگ و کشف 339 کیلو تریاک در عملیات ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی خبر داد.


به گزارش ایصال نیوز از پلیس، سرهنگ حسين بساطی در تشريح اين خبر بیان داشت:  ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان کاشان در راستای برخورد با شبکه ها و باندهای قاچاق مواد افیونی با همکاری ماموران یگان تکاوری فرماندهی انتظامی استان با اجرای ایست و بازرسی مقطعی به کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان اقدام کردند.

وی افزود: ماموران در این عملیات به یک دستگاه خودروی سواری سمند و یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 مشکوک شده و به آنها دستور توقف دادند اما رانندگان خودروها بدون توجه به اخطار ماموران باسرعت به راه خود ادامه دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان افزود: پس از این اقدام ماموران به تعقیب خودروهای مذکور پرداخته و در یک اقدام ضربتی آنها را متوقف و در بازرسی صورت گرفته 339 کیلو تریاک را کشف کردند.

سرهنگ بساطی از دستگیری 4 سوداگر مرگ در این عملیات و تحویل آنها به مرجع قضائی خبر داد و گفت: مبارزه با توزيع كنندگان مواد مخدر و سوداگران مرگ در اولويت كار پليس است و پليس اجازه جولان به اين افراد نخواهد داد.

انتهای پیام/*


کد مطلب: 21986

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/21986/339-کیلو-تریاک-کاشان-کشف-ضبط-چهار-سوداگر-مرگ-دستگیر-شدند

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir