وزیر دفاع گفت: دشمنان از طریق ابزار رسانه در فضای ارتباطات و عملیات روانی در صدد القاء حس ناامیدی و یاس به جامعه هستند و در این شرایط روابط عمومی ها در ایجاد امید و نشاط در آحاد جامعه و مردم از نقش موثر و بسزائی برخوردارند.
امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع:
دشمنان از طریق ابزار رسانه در صدد القاء حس نا امیدی و یاس به جامعه هستند
روابط عمومی ها در تزریق امید و نشاط در جامعه و مردم نقش موثر و بسزائی دارند
29 ارديبهشت 1398 ساعت 13:28
وزیر دفاع گفت: دشمنان از طریق ابزار رسانه در فضای ارتباطات و عملیات روانی در صدد القاء حس ناامیدی و یاس به جامعه هستند و در این شرایط روابط عمومی ها در ایجاد امید و نشاط در آحاد جامعه و مردم از نقش موثر و بسزائی برخوردارند.
به گزارش ایصال نیوز به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، همزمان با «روز ارتباطات و روابط عمومی» همایشی با عنوان« نقش روابط عمومی هوشمند در اقتدار دفاعی» با حضور وزیر دفاع، مدیران عامل سازمان های وزارت دفاع، روسای ادارات عقیدتی سیاسی، معاونین و مدیران روابط عمومی و تبلیغات وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در شرکت صا ایران وزارت دفاع برگزار شد. امیر سرتیپ حاتمی در ابتدای این مراسم با تبریک روز «ارتباطات و روابط عمومی» به دست اندر کاران این حوزه در مجموعه وزارت دفاع اظهار داشت: متولیان روابط عمومی در وزارتخانه پر افتخار دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح طلایه داران و خط مقدم مقابله با جنگ نرم و عملیات روانی دشمن هستند که در شرایط هجمه رسانه ای استکبارجهانی علیه ملت ایران اسلامی مسئولیت آنها خطیر،حساس و دارای ابعاد پیچیده تری است.
وزیر دفاع با بیان اینکه امروز به واسطه گسترده شدن عصر ارتباطات و اطلاعات با فضای جدیدی از حکم رانی و امپراطوری رسانه ای در دنیای مدرن مواجهیم گفت: روابط عمومی ها بایستی بیش از هرزمان دیگر، نقش حساس خود را متناسب با نوع و حجم تهدیدات هوشمندانه ایفا کرده و در فرایند دریافت، پردازش و انتقال پیام با رعایت اصل «درستی و صحت» پیام خود را به منظور روشنگری و آگاهی آحاد مردم و جامعه مخابره و منتشر کنند.
وی با بیان اینکه در فضای امروز جامعه جهانی حاکمان و دولت ها در صدد القاء مفاهیم و پیام های مورد نظر خود از طریق ابزار های رسانه ای به مخاطبین در عرصه جهانی هستند تصریح کرد: بر این اساس روابط عمومی می بایست با دانش و آگاهی هرچه بیشتر و با دقت مضاعف در تولید پیام های روشنگرانه و مملو از واقعیات و حقیقت و در عین حال با صداقت هر چه بیشتر در برابر رقبای خود نقش آفرینی کنند. امیر سرتیپ حاتمی با اشاره به نقش دوسویه روابط عمومی ها در مجموعه دفاعی کشور عنوان کرد: حفظ انسجام درونی با جامعه هدف( نیروهای مسلح) و همچنین توسعه و افزایش اعتماد به دست آمده در آحاد مردم از مهمترین رسالت های این مجموعه ارزشی در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح است.
وزیر دفاع با بیان اینکه امروز به جهت توانمندی و ارتقاء قدرت بازدارنگی دفاعی، اعتماد مردم نسبت به مجموعه نیروهای مسلح و دفاعی از سطح بالایی برخوردار است گفت: تلاش مجموعه صنعت دفاعی برای تولید دستاورهای دفاعی درجهت قطع هرگونه وابستگی در کنار اقدامات ارتباطی و رسانه ای هوشمند، موجبات تولید قدرت را برای نظام جمهوری اسلامی فراهم کرده است.
امیر سرتیپ حاتمی در ادامه سخنان خود با تبیین فرمایش حکیمانه فرمانده معظم کل قوا در خصوص اهمیت جایگاه وزارت دفاع به عنوان حساس ترین نقطه نظام افزود: این وزارتخانه همواره کانون توجه دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی بوده و خواهد بود و بر این اساس روابط عمومی های وزارت دفاع به واسطه داشتن اطلاعات، نقش حساسی در حوزه اطلاع رسانی برعهده دارند و می بایست در کنار اطلاع رسانی دقیق و هوشمندانه، مراقبت های رسانه ای را به عنوان یک اصل حفاظتی همواره مورد توجه و اهتمام قرار دهند.
وزیر دفاع در ادامه با اشاره به اینکه امروز در اوج تقابل با دشمن در عرصه های گوناگون از جمله عرصه جنگ اقتصادی هستیم افزود: دشمنان از طریق ابزار رسانه در فضای ارتباطات و عملیات روانی در صدد القاء حس ناامیدی و یاس به جامعه هستند و در این شرایط روابط عمومی ها در تزریق امید و نشاط در آحاد جامعه و مردم از نقش موثر و بسزائی برخوردارند.
انتهای پیام/*
کد مطلب: 1934