کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در هفته بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان (عج)

مدیر کل اطلاعات استان اصفهان و جمعی از مدیران این اداره با علمای استان دیدار کردند

مدیر کل اطلاعات استان فعالیت‌های یک‌سال گذشته این اداره کل را تشریح کرد

3 ارديبهشت 1398 ساعت 11:11

مدیر کل اطلاعات استان اصفهان و جمعی از مدیران این اداره با علمای استان دیدار و گفتگو کردند.


 

به گزارش ایصال نیوز از سیمای مرکز اصفهان، آیت الله مظاهری از مراجع تقلید و رییس حوزه علمیه اصفهان در این دیدار که به مناسبت هفته گرامیداشت مقام سربازان گمنام امام زمان(عج) برگزار شد واژه سرباز گمنام را مقدس دانست و گفت:لقب افتخار آمیز سربازان گمنام امام زمان عنایت حضرت امام به عنوان ولایت فقیه زمان نسبت به مجاهدتها و تلاش های شبانه روزی کارکنان این وزارتخانه است .
وی توصیه کرد ، من از همه شما تقا ضا دارم تا سرباز امام زمان را فراموش نکنید.
وی افزود : سرباز ولایت فقیه و مقام معظم رهبری بودن افتخار بالایی است و بدانید امام زمان به شما عنایت خاص دارد.
رییس حوزه علمیه اصفهان به تقویت و تحکیم روابط با امام زمان(عج) از طریق انس و قرائت زیارت جامعه کبیره اشاره کرد و گفت: یاد امام زمان(عج) یاد خداست.
 

دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان
دیدار  با علمای اصفهان در هفته سربازان گمنام امام زمان (عج)نماینده ولی فقیه استان و امام جمعه اصفهان هم در دیدار مدیر کل اطلاعات استان و جمعی از مدیران این اداره به اهمیت جایگاه وزارت اطلاعات در جمهوری اسلامی ایران تاکید و ابراز امیدواری کرد :اقدامات و فعالیت های سربازان گمنام امام زمان(عج) در وزارت اطلاعات همواره مورد رضایت و تایید حضرت حجت قرار گیرد.
آیت الله طباطبایی با مهم، دقیق و سنگین دانستن کار اطلاعات و ضرورت پنهان و مخفی بودن اقدامات توصیه کرد ، در این وزارتخانه کارهایتان باید همواره رنگ خدایی داشته باشد و علاوه بر رعایت حقوق حکومت، حقوق مردم هم رعایت شود.
 


دیدار با عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه کاشان 
دیدار  با علمای اصفهان در هفته سربازان گمنام امام زمان (عج)عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه کاشان هم در دیدار مدیر کل اطلاعات استان و جمعی از مدیران این اداره با تبریک نیمه شعبان و گرامیداشت هفته سربازان گمنام (عج) ، سربازی امام زمان (عج) را افتخاری بزرگ برای کارکنان این وزارتخانه دانست و گفت: اطلاعات در نظام توحیدی ازجایگاه ویژه برخوردار است.
آیت الله نمازی همچنین به نکاتی از فرمان حضرت علی(ع) خطاب به مالک اشتر اشاره کرد و افزود: دستگاه اطلاعاتی سیستم بینایی نظام توحیدی است که دقت ، درستی و امانتداری از ویژگی های آن است.
وی بر جایگاه و نقش وزارت اطلاعات و مسوولیت خطیر وحساس کارکنان این وزارتخانه اشاره کرد و همفکری و کمک در رفع بخشی از مسائل و مشکلات این شهرستان را خواستار شد.
در این دیدارها حق پرست مدیر کل اطلاعات استان اصفهان هم فعالیت های این اداره را در طول یک سال گذشته تشریح کرد.

انتهای پیام /*


کد مطلب: 1438

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/1438/مدیر-کل-اطلاعات-استان-اصفهان-جمعی-مدیران-این-اداره-علمای-دیدار-کردند

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir