کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نایب قهرمانی تیم مردان ایران در لیگ برتر کاراته وان مراکش

کاراته مردان ایران بر سکوی نایب قهرمانی رقابت‌های مراکش نشست

در بخش کاراته زنان نیز ۲ مدال برنز سهم تیم زنان ایران شد

2 ارديبهشت 1398 ساعت 11:20

سومین مرحله لیگ برتر کاراته وان با حضور ۶۶۱ کاراته کار از ۷۸ کشور به مدت ۳ روز (جمعه ۳۰ فروردین ماه تا اول اردیبهشت ماه) در شهر رباط مراکش برگزار شد که در خاتمه تیم مردان کشورمان موفق شد با کسب یک مدال طلا توسط سجاد گنج زاده، مدال نقره توسط علی اصغر آسیابری و مدال برنز توسط صالح اباذری پس از تیم اوکراین بر سکوی نایب قهرمانی تکیه زند.


به گزارش ایصال نیوز،به نقل از سایت فدراسیون کاراته، در جدول رده بندی کومیته مردان، تیم اوکراین با ۲ طلا اول شد. تیم ایران با یک طلا، یک نقره و یک برنز در مکان دوم قرار گرفت و تیم‌های مصر و قزاقستان هر کدام با یک طلا و یک برنز مشترکا سوم شدند. تیم ترکیه با ۳ نقره و یا برنز چهارم شد. ژاپن با یک نقره و ۲ برنزدر جای پنجم قرار گرفت و تیم‌های ازبکستان، آذربایجان، آلمان و ایتالیا با یک برنز مشترکا در مکان ششم قرار گرفتند.
اما در مجموع مردان و بانوان تیم ایران علاوه بر ۳ مدال طلا، نقره و برنز مردان، طراوت خاکسار و حمیده عباسعلی نیز به ۲ مدال برنز دست یافتند.
در وزن به اضافه 68 کیلوگرم «حمیده عباسعلی» به روند ناکامی های یکسال گذشته خود پایان داد و در رقابت رده بندی با حساب چهار بر صفر «آیاکا سایتو» ژاپنی را مغلوب کرد و به مدال برنز دست یافت. در وزن منهای 84 کیلوگرم «ذبیح الله پورشیب» کاپیتان تیم ایران در مبارزه رده بندی با حساب 6 بر 2 مغلوب «ایگور آکتاش» قهرمان اروپا از ترکیه شد و از رسیدن به مدال بازماند. در وزن به اضافه 84 کیلوگرم مردان «صالح اباذری» جوان شایسته کاراته ایران در رقابت رده بندی با نتیجه 2 بر صفر مقابل «طارق محمود» از مصر به پیروزی دست یافت تا با مدال برنز به کار خود پایان دهد.
این مسابقات دارای امتیاز بالای رنکینگ فدراسیون جهان به منظور کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو است.
انتهای پیام /*


کد مطلب: 1383

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/1383/کاراته-مردان-ایران-سکوی-نایب-قهرمانی-رقابت-های-مراکش-نشست

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir