کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آرسنال در ایتالیا هم ناپولی را شکست داد

آرسنال، چلسی، فرانکفورت و والنسیا به نیمه‌نهایی لیگ اروپا راه یافتند

بازی های رفت و برگشت نیمه نهایی دوم و نهم ماه می

30 فروردين 1398 ساعت 11:54

آرسنال، چلسی، اینتراخت فرانکفورت و والنسیا با برتری مقابل رقبای خود موفق شدند به جمع چهار تیم برتر رقابت های لیگ اروپا راه یابند. آرسنال و والنسیا در نیمه نهایی به مصاف هم می روند و چلسی در نیمه نهایی به مصاف اینتراخت فرانکفورت خواهد رفت. بازی های رفت و برگشت نیمه نهایی، دوهفته دیگر در 2 و 9 ماه می برگزار می شود.


به گزارش ایصال نیوز به نقل از نود ورزشی، آرسنال، چلسی، اینتراخت فرانکفورت و والنسیا با برتری مقابل رقبای خود موفق شدند به جمع چهار تیم برتر رقابت های لیگ اروپا راه یابند. در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا، پنج شنبه شب، چهار مسابقه انجام شد.
در مهمترین مسابقه این شب، آرسنال و ناپولی در ناپل ایتالیا به مصاف هم رفتند که توپچی ها در ادامه فرم خوب خود در هفته های اخیر در این دیدار خارج از خانه هم به پیروزی رسیدند تا با برتری قاطع 3-0 در مجموع دو دیدار رفت و برگشت، جشن صعود را در ایتالیا مقابل آنچلوتی برپا کنند. آرسنال در این مسابقه با تک گل زیبای لاکازت از روی یک ضربه آزاد در دقیقه 36، به پیروزی 1-0 رسید.
اما دیگر تیم لندنی، چلسی در استمفوردبریج میزبان اسلاویاپراگ بود. چلسی که در بازی رفت 1-0 پیروز شده بود. در مسابقه برگشت شروعی توفانی داشت و طی 17 دقیقه نخست به 3 گل رسید. دقیقه 5 پدرو، سپس اشتباه سیمون دلی در دقیقه نهم و در نهایت، دقیقه 17، گل ژیرو بازی را در دقایق نخست، 3-0 کرد. اسلاویا در دقیقه 26 یکی از گل های خورده را جبران کرد اما پدرو در دقیقه 27 بازی را 4-1 کرد. در نیمه دوم، اسلاویاپراگ بهتر کار کرد ولی فقط توانست دو گل از گل های خورده را جبران کند تا در نهایت با شکست 5-3 در مجموع دو بازی، از دور مسابقات کنار برود.
والنسیا در خانه خود نیز ویارئال را 2-0 شکست داد تا صعودی راحت به دور بعد داشته باشد. لاتو و پارخو در بازی برگشت گلزنی کردند و والنسیا در مجموع 5-1 به برتری رسید.
اینتراخت فرانکفورت هم با جبران شکست 4-2 بازی رفت مقابل بنفیکا، در خانه با دو گل کاستیچ و روده توانست تیم پرتغالی را شکست دهد تا طبق قانون گل زده به دور بعد صعود کند.
به این ترتیب آرسنال و والنسیا در نیمه نهایی به مصاف هم می روند و چلسی در نیمه نهایی به مصاف اینتراخت فرانکفورت خواهد رفت. بازی های رفت و برگشت نیمه نهایی دوم و نهم ماه می برگزار می شود.
انتهای پیام/*


کد مطلب: 1307

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/1307/آرسنال-چلسی-فرانکفورت-والنسیا-نیمه-نهایی-لیگ-اروپا-راه-یافتند

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir