کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

"علی بابا" راز موفقیت و ثروت عظیم خود را افشاء کرد

ثروت افسانه ای«جک ما» از کجا آمد

30 فروردين 1398 ساعت 11:52

جک ما، کارآفرین چینی موسس گروه علی بابا است که با مالکیت تعدادی از بزرگ‌ترین وب‌سایت‌های تجارت الکترونیک جهان، در حال حاضر سومین فرد ثروتمند کشور چین محسوب می‌شود. او به جوانان توصیه میکند نگران ریسک و اشتباه کردن در جوانی نباشند هر اشتباه یک درآمد است. او راز موفقیت خود را کار و عمل به قانون 996 میداند.


به گزارش ایصال نیوز به نقل از اسپوتنیک، «جک ما»، میلیاردر سرشناس چینی و موسس فروشگاه اینترنتی علی بابا، معتتقد است که راز ثروت و موفقیت افسانه ای در یک قانون مشخص است؛ قانونی که به قانون 996 مشهور شده است.
جک ما  که به عنوان یکی از ثروتمند ترین افراد چینی در جهان شهرت دارد، معتقد است که مسیر شهرت و ثروت از جاده تلاش می گذرد، اما این تلاش به یک قانون مشخص نیز وابسته است. وی در ادامه گفت: "من از نوجوانی به یک قانون مشخص اعتقاد داشتم و این قانون چیزی نبود به جز 996 درواقع از 9 صبح تا 9 شب و در 6 روز هفته کار کردن می تواند نه تنها کلید موفقیت فردی، بلکه کلید موفقیت جامعه چین باشد."
او ادامه داد: "بسیاری از شرکت ها و مردم فرصت کافی برای کار به شکل 996 را ندارند. اما اگر شما زمانی که جوان هستید، به همین شیوه کار کنید، مطمئن باشید که تا پایان عمر موفق خواهید بود."
جک ما  تاکید کرد که پیروی خودش از همین قانون موجب ایجاد انفجار در اینترنت و راه اندازی سایت خرده فروشی! او شده است و البته ثروتی را رقم زده که بر اساس اطلاعات مالی فوریس بیش از 40 میلیارد دلار برآورد می شود.
انتهای پیام/*


کد مطلب: 1306

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/1306/علی-بابا-راز-موفقیت-ثروت-عظیم-خود-افشاء

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir