کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون اول رئیس جمهور تأکید کرد؛

دستگاه‌های امدادی تا هر زمان که لازم است آماده باش باشند

تماس تلفنی اسحاق جهانگیری با استانداران هرمزگان، سیستان و بلوچستان، کرمان، خراسان رضوی و خراسان جنوبی

25 فروردين 1398 ساعت 12:00

دكتر جهانگيری بر هماهنگي همه دستگاه ها در چارچوب مصوبات جلسه ستاد مديريت بحران استان تاكيد كرد و با اشاره به پيش بيني هاي سازمان هواشناسي خواستار بكارگيري همه تمهيدات براي كاستن از خسارات احتمالي شد.


به گزارش ایصال نیوز از معاون اول رئیس جمهوری، دكتر اسحاق جهانگيري صبح امروز (يكشنبه) در تماس های تلفني جداگانه با استانداران هرمزگان، سيستان و بلوچستان، كرمان و خراسان هاي رضوي و جنوبي، از آخرين وضعيت بارش ها و اقدامات پيشگيرانه براي مقابله با سيل در اين استانها مطلع شد.
معاون اول رييس جمهور از استانداران اين استان ها خواست تا با در نظر گرفتن تمامي احتمالات، امكانات و ظرفيت استان هاي خود را براي جلوگيري از بروز خسارات جاني و مالي به مردم بكار گيرند و دستگاههاي امدادي و كمك رسان را تا هر زمان كه لازم است در حالت آماده باش كامل نگه دارند.
دكتر جهانگيري همچنين بر هماهنگي همه دستگاه ها در چارچوب مصوبات جلسه ستاد مديريت بحران استان تاكيد كرد و با اشاره به پيش بيني هاي سازمان هواشناسي خواستار بكارگيري همه تمهيدات براي كاستن از خسارات احتمالي شد.
استانداران اين استانها نيز گزارشي از آخرين اقدامات صورت گرفته به معاون اول رييس جمهور ارائه كردند و از آمادگي همه جانبه براي مواجهه با سيل خبر دادند.
انتهای پیام /*


کد مطلب: 1168

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/1168/دستگاه-های-امدادی-زمان-لازم-آماده-باش-باشند

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir