plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۶
کد مطلب : ۳۸۱۸۱
در مراسم سالگرد شهادت سید مصطفی بدرالدین

سید حسن نصرالله: عملیات «وعده صادق» بازدارندگی اسرائیل را از بین برد

هدف عملیات طوفان الاقصی، احیای مسئله فلسطین بود
دبیر کل حزب الله لبنان با اشاره به از بین رفتن بازدارندگی اسرائیل پس از عملیات «وعده صادق» از سوی جمهوری اسلامی ایران، گفت: ژنرال‌های اسرائیلی می‌گویند که نتانیاهو با اصرار به جنگ، اسراییل را به سمت پرتگاه سوق می‌دهد. اسرائیلی‌ها حتی قادر به خروج از غزه نیستند و این مسئله شکستی برایشان محسوب می‌شود.
سید حسن نصرالله: عملیات «وعده صادق» بازدارندگی اسرائیل را از بین برد
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، سید حسن نصرالله در ابتدای سخنرانی خود در مراسم سالگرد شهادت سید مصطفی بدرالدین، شهادت رزمندگان مقاومت را به خانواده‌هایشان تبریک و تسلیت گفت.

دبیرکل حزب‌الله لبنان در ادامه با بیان اینکه شهید بدرالدین، لیاقت نشان افتخار انسان مبارز و مجاهد، اسیر، فرمانده و شهید را با خود داشت، نام شماری از شهدای محور مقاومت از جمله حاج قاسم سلیمانی، سردار زاهدی و چند نفر دیگر را ذکر کرد و گفت که این شهدا به وظیفه خود عمل کردند.

دبیر کل حزب الله با اشاره به شهادت شهید بدرالدین در سوریه، تأکید کرد، آمریکاییها قصد داشتند سوریه را تحت کنترل خود درآورند و آن را وارد جنگ داخلی کنند، ولی این کشور موفق شد این جنگ جهانی را پشت سر بگذارد و در حال حاضر هم در جایگاه خود قرار دارد.

سوریه عرصه اصلی حمایت و پشتیبانی از جبهه‌های مقاومت است. جبهه‌های حمایتی لبنان، ایران، عراق و یمن، تکمیل کننده جبهه عملیاتی غزه هستند. لذا یکی از اهداف مقاومت فلسطین در غزه در روز هفت اکتبر (طوفان الاقصی) احیای مسئله فلسطین بود.

نصرالله: تظاهرات در اروپا و آمریکا نتیجه طوفان الاقصی است

دبیرکل حزب‌الله تظاهرات جامعه دانشگاهی در آمریکا و شماری از کشورهای اروپایی را نتیجه عملیات طوفان الاقصی دانست و گفت: مهمترین صحنه رسانه‌ای سیاسی که نشانگر تصویر پیروزی مقاومت بود، زمانی بود که نماینده اسرائیل تصویر السنوار را در سازمان ملل در دست داشت. کما اینکه پاره کردن منشور سازمان ملل توسط این نماینده، نشانگر شکست این رژیم بود.

تصویری که در جهان از اسرائیل مخابره شده این است که این رژیم زنان و کودکان را به قتل می‌رساند و هیچ اهمیتی برای قوانین بین‌الملل قائل نیست، در هشتمین ماه جنگ علیه غزه، این اجماع در اسرائیل وجود دارد که در تحقق اهداف خود شکست خورده اند.

نظر نصرالله درباره شکست‌های اسرائیل

- هفتاد درصد از صهیونیست‌ها بر لزوم سرنگونی  کابینه نتانیاهو تاکید دارند.
_اسرائیل که تحت حمایت غرب قرار دارد، در حال حاضر نمی‌تواند اسرای خود را آزاد کند.
_اسرائیل دیگر قادر نیست از کشتیهای خود در برابر موشکهایی دفاع کند که از هزاران کیلومتر دورتر شلیک میشوند.
-اسراییل حتی قادر نیست در برابر یمن، سوریه، لبنان و عراق بازدارندگی ایجاد کند.

اسرائیل در پی فرار از شکست در رفح است

دبیر کل حزب الله با اشاره به از بین رفتن بازدارندگی اسرائیل پس از عملیات «وعده صادق» از سوی جمهوری اسلامی ایران، گفت: ژنرال‌های اسرائیلی می‌گویند که نتانیاهو با اصرار  به جنگ، اسراییل را به سمت پرتگاه سوق میدهد. اسرائیلیها حتی قادر به خروج از غزه نیستند و این مسئله شکستی برایشان محسوب می‌شود.

دشمن چون در جنگ غزه شکست خواهد خورد، گریزی به حمله به رفح زد، دشمن به حملات خود به رفح ادامه می‌دهد تا خود را پیروز نشان دهد ولی این اقدامات نشانگر شکست سیاسی و نظامی آنان است و به دنبال راه خروجی برای فرار ازاین شکست هستند.

توقف ارسال سلاح آمریکا به اسرائیل یک فریب است 

مصر و قطر برگه ای را در اختیار حماس قرار دادند که آمریکا و اسرائیل هم با آن موافقت کرده بودند ولی حماس با موافقت خود آنان را غافل گیر کرد و حتی نتانیاهو نیز از این مسئله شوکه شد زیرا این برگه به معنای شکست اسرائیل بود. آمریکایی‌ها هم در قبال این مسئله و زیر بار نرفتن اسرائیل سکوت کرده اند.

اسرائیل یا باید این برگه را بپذیرد یا اینکه به جنگ فرسایشی ادامه دهد، جنگ با اسراییل برای محور مقاومت، سرنوشت ساز است. 

جبهه حمایتی لبنان نیز با غزه در ارتباط است. به همین دلیل آمریکایی‌ها به نتانیاهو گفتند که بدون آتش‌بس در غزه، مناطق شمالی هم آرام‌ نخواهد بود.

آمریکا و اروپا مسئول بحران آوارگان در لبنان هستند

دبیر کل حزب الله با تاکید بر اینکه آمریکا و کشورهای اروپایی، مسئول بحران آوارگان در لبنان هستند، تصریح کرد: دولت لبنان باید به صورت رسمی با سوریه گفتگو کند و این مسئله حل شود. باید به سوریه کمک کرد تا بحران آوارگان در این کشور حل شود. جماران

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما